Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрзалізниця" вирішила бонусами заманювати пасажирів у потяги Hyundai

Фото: parovoz.com
"Укрзалізниця" запропонує пасажирам першого класу потягів "Інтерсіті +" спеціальну бонусну програму.

Про це повідомили у прес-службі "Укрзалізниці".

У залізничних касах тепер можна купити квиток на поїздку з пересадкою. Щоправда, це стосується тільки внутрішніх рейсів.

Про бажання придбати єдиний квиток на дві поїздки потрібно відразу повідомляти в касі. Однак між рейсами повинно бути не більше 10 днів. Тобто якщо пасажир планує їхати із Запоріжжя до Тернополя з пересадкою в Києві, то зі столиці він повинен встигнути виїхати протягом 10 діб.

Пасажирів, які хочуть купити такий єдиний квиток, чекає невеликий бонус - проїзний буде трохи дешевшим, ніж якщо купувати два квитки на кожен рейс, так як під час оформлення комісійний збір буде стягуватися один раз - економія становить 12,5 грн.

Ще одне нововведення стосується введення бонусної програми для пасажирів першого класу потягів "Інтерсіті +", які зможуть економити на поїздках.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Залізничникам, які працюють із Hyundai, заборонили давати новорічні премії

Насамперед пасажир повинен зареєструватися для участі у програмі на сайті booking.uz.gov.ua. Після цього бонуси нараховуються автоматично на віртуальну картку з розрахунку: 10 грн вартості купленого квитка = 1 бонус. Тобто, наприклад, якщо квиток коштує 300 гривень, то вам нарахують 30 бонусів.

Інформація про кількість балів відбивається на квитку. Використовувати накопичені бали можливо після дев'яти поїздок в першому класі, але тільки за умови, що кількість бонусів на рахунку віртуальної карти перевищує вартість квитка, який оформлюється.

Цікаво, що курс використання бонусів істотно відрізняється: 1 бонус = 1 грн. При цьому правилами не передбачено, що бонуси будуть використані на поїздки "туди-назад" і діють тільки протягом 12 місяців з моменту нарахування.

До речі, бонусна програма поширюється на плацкартну частину проїзного документа і становить 70% від вартості проїзного документа.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян