Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Уроки історії в кримських школах проводять з елементами пропаганди, - аудіо

Уроки історії в кримських школах проводять з елементами пропаганди, - аудіо
Фото: hromadskeradio.org
Керівник інформаційно-дослідницького центру "Інтеграція та розвиток" Олег Смирнов проаналізував, як після анексії Росією Криму змінилась освітня програма у навчальних закладах півострова, зауваживши, що тепер уроки проводять з елементами пропаганди.

Про це в ефірі "Громадського радіо" розповів керівник інформаційно-дослідницького центру "Інтеграція та розвиток" Олег Смирнов.

За його словами, увесь блок гуманітарних предметів у школах Криму зараз досить ідеологічний, а вчителі історії та природознавства отримують рекомендації, що і як розповідати дітям.

"В гуманітарних дисциплінах є такий предмет як природознавство, він існував колись як суспільствознавство. Це шкільний предмет, що зачіпає різноманітні суспільні теми, сьогодні суть предмета полягає у викладанні основ суспільних наук", - пояснив Олег Смирнов.

Він зазначив, що здебільшого предмет суспільствознавства вивчає філософію, соціологію, політологію, але також туди входять окремі науки - право, економіка, історія та інтегративні - культурологія, соціальна психологія.

"Відповідно в українській системі такого предмета не існувало і введення його вчителями у кримських школах розглядається досить проблематично. В цьому році предмет вивчається з 6 по 11 клас", - додав експерт, уточнивши, що викладають його переважно вчителі історії.

Олег Смирнов зауважив, що весь блок гуманітарних предметів досить ідеологічний, сильно обґрунтований і дуже відрізняється за ідеологічним критерієм.

"В курсі історії нема, наприклад, історії України, а є історія рідного краю, і історія Криму в підручниках практично не фігурує. На сьогоднішній день політика проводиться таким чином, щоб люди навіть не намагалися висловлювати свою позицію і це відбувається на всіх рівнях", - підсумував він.

Зазначимо, що на сьогодні в Криму немає жодної україномовної школи.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico