Уряд хоче віддати залізничникам встановлення цін на перший клас Hyundai
Така ініціатива міститься в проекті постанови Кабінету міністрів "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів від 25 грудня 1996 №1548", повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
Згідно з пояснювальною запискою до проекту, метою його ухвалення є подальше забезпечення конкурентного потенціалу на ринку транспортних послуг, удосконалення системи регулювання тарифів на послуги залізничного транспорту в сегменті перевезень швидкісними поїздами "Інтерсіті+".
У пояснювальній записці нагадується про те, що набув чинності з 12 серпня 2012 року закон "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної податкової служби та у зв'язку з проведенням адміністративної реформи в Україні".
У ньому, нагадаємо, передбачено нульову ставку оподаткування ПДВ із надання послуг з перевезення пасажирів поїздами "Інтерсіті+", що надало змогу зменшити вартість проїзних документів для пасажирів у середньому на 80 грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пасажири Hyundai зможуть за 40 грн пообідати в дорозі
"Після ухвалення зазначеного закону попит на перевезення поїздами "Інтерсіті+" зріс: їх завантаження в першій половині серпня 2012 року становило 45%, а в червні 2013 року - 57%", - зазначено в записці.
У зв'язку з цим автори документа вважають, що для зазначених цілей необхідним є виведення з державного регулювання тарифів на перевезення пасажирів у вагонах першого класу "Інтерсіті+" на безтерміновий період.
Як повідомлялося, УЗШК відповідно до наказу Мінінфраструктури №732 від 30 листопада 2012 року отримала право встановлювати тарифи на перевезення пасажирів у вагонах першого класу потягів "Інтерсіті+" до 31 грудня 2013 року.
Раніше Кабмін постановою №718 від 4 липня 2012 року тимчасово - до 31 грудня 2013 року - вивів із державного регулювання ціни на послуги з перевезення в першому класі "Інтерсіті+".
"Українська залізнична швидкісна компанія" здійснює експлуатацію швидкісних потягів, зокрема, класу "Інтерсіті" та "Інтерсіті+".