Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Індонезії попрощаються з жертвами катастрофи Superjet-100 (фото)

В Індонезії попрощаються з жертвами катастрофи Superjet-100 (фото)
Фото: ЕРА
Представники рятувальних служб Індонезії заявили, що за даними знайденого на місці катастрофи російського літака бортового самописця, усі прилади були справними і реагували на проблеми, проте екіпаж цього не помітив.

Про це повідомляє РИА Новости.

Пілоти не повідомили диспетчеру про аварійний сигнал

Після розшифровки розмови пілотів у кабіні літака Superjet-100, яка збереглась на бортовому самописці, індонезійські та російські експерти дійшли висновку, що усі системи повітряного судна були справними.

Раніше висувалась версія, що не спрацював аварійний сигнал, який повідомляє про небезпечне наближення до землі. Проте з розшифровки чути, що це не так.

Але пілоти не повідомили про це диспетчеру і, як кажуть експерти, взагалі поводились так, ніби не бачили жодних проблем і не розуміли, що опинились у критичній ситуації.

Крім того, вони самі за 20 хвилин до зіткнення з горою Салак попросили в диспетчера аеропорту Джакарти дозволу на зниження до висоти у 2 тис. м., що є дивним у небезпечному гірському районі.

З тілами загиблих попрощаються завтра

Як повідомляє міністерство промисловості й торгівлі Російської Федерації, 23 травня в Індонезії відбудеться прощання з тілами загиблих. А рештки загиблих пілотів доставлять до Москви 24 травня. Індонезійська сторона запевняє, що знайдено та ідентифіковано залишки усіх 45 тіл.

Газета The Jakarta Post пише, що родичів загиблих допустять до залишків тіл, аби вони могли їх оглянути перед похованням. Для цього у моргу, де зберігаються залишки, будуть працювати спеціалісти для підтримки родин та поліція, аби уникнути можливих інцидентів.

Для огляду залишків тіл будуть допускати не більше, ніж три людини за раз. Начальник національної поліції Індонезії Тімур Продопо повідомив, що станом на зараз для ідентифікації тіл своїх рідних та близьких записались 16 родин. Для них підготували 50 осіб з персоналу для допомоги.

Натомість російська сторона стверджує, що виникли питання з ідентифікацією тіл загиблих росіян, про це пише Коммерснтъ. Так, індонезійська сторона говорить, що є проблеми з ідентифікацією тіл іноземних громадян, тому що їхні родини не надали необхідних біоматеріалів для проведення впізнання.

Російська сторона стверджує, що залишки тіл загиблих в такому стані, що їх неможливо ідентифікувати візуально, тому російські експерти просять надати їм залишки для експертизи. Дослідження вони хочуть провести самостійно, а не отримати закриті цинкові гроби.

Розгадку трагедії продовжать шукати

Вчора індонезійська та російська сторони заявили про припинення пошуків на місці катастрофи російського літака Superjet-100. Ініціативу проявила російська сторона, як повідомили індонезійські рятувальники. Вони мотивували це тим, що вже всі тіла вивезені та ідентифіковані, всі уламки бортової техніки, які вдалося знайти, також вивезені та обстежені.

Решту, за словами рятувальників, знайти неможливо через те, що дещо впало в ріку, щось розкидано по практично вертикальному схилу гори Салак.

Окрім того, згідно з індонезійським законодавством, вийшов термін, який виділяють на рятувальні операції.

Проте, як заявила індонезійська сторона, її спеціалісти продовжать шукати параметричний самописець з літака. Його пошуками займуться працівники військової комендатури міського району Богор.

Спеціалісти говорять, що пошук цього параметричного самописця є надзвичайно важливим, адже він може розкрити, якими були дії та реакції пілотів перед катастрофою, як поводив себе літак, тощо.

Без нього таємниця катастрофи Superjet-100 залишиться нерозгаданою.

Нагадаємо, 9 травня російський літак Superjet-100 здійснював демонстраційний політ в рамках ознайомлювального туру шістьма країнами Азії. Він зник з радарів диспетчерів поблизу аеропорту Джакарти після того, як попросив дозволу на зниження. Наступного дня в результаті обстеження території поблизу гори Салак, рятувальники виявили, що літак розбився.

На його борту було 45 осіб, серед них - російський екіпаж, індонезійські представники бізнесу, журналісти.

Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії  проти Європи – ERIC
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії проти Європи – ERIC
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Куп'янська операція: роль генерала Михайла Драпатого. Хто насправді керував нею – Том Купер та Дональд Гілл
Куп'янська операція: роль генерала Михайла Драпатого. Хто насправді керував нею – Том Купер та Дональд Гілл
Британія вже на передовій у протистоянні з росією. Тим часом техномагнати отримують надто багато влади, попереджає очільниця MI6 – The Times
Британія вже на передовій у протистоянні з росією. Тим часом техномагнати отримують надто багато влади, попереджає очільниця MI6 – The Times
Джаред Кушнер у центрі корупції Трампа. Від ЗМІ до зовнішньої політики зять Трампа консолідує владу і заробляє мільйони
Джаред Кушнер у центрі корупції Трампа. Від ЗМІ до зовнішньої політики зять Трампа консолідує владу і заробляє мільйони
AirPods, Nintendo Switch та інші хіти: 5 подарунків для підлітків
AirPods, Nintendo Switch та інші хіти: 5 подарунків для підлітків
Повзуча окупація триває. росіяни просуваються, але українці місцями успішно контратакують – Том Купер і Дональд Гілл
Повзуча окупація триває. росіяни просуваються, але українці місцями успішно контратакують – Том Купер і Дональд Гілл
Куп'янськ як піар-тест. Хто що
Куп'янськ як піар-тест. Хто що "звільнив" і кому вірити – Том Купер