Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Індонезії зник літак із 155 пасажирами на борту

В Індонезії зник літак із 155 пасажирами на борту
Фото: buyskypro.com
В Індонезії зник зв'язок з лайнером Airbus A320-200, який виконував політ з міста Сурабая в Сінгапур за маршрутом QZ8501 авіакомпанії AirAsia. На борту літака знаходилися 155 пасажирів і сім членів екіпажу

Про це повідомляє авіакомпанія AirAsia на своїй сторінці у Facebook.

Літак летів між островами Белітунг і Борнео на висоті 9,75 кілометра, коли пропав контакт. Лайнер запросив набір висоти до 11,58 кілометра, щоб облетіти щільні хмари. Зв'язок зник в 6:17 за місцевим часом (2:17 за Києвом).

Airbus A320 мав прибути в Сінгапур о 8:30 (3:30 за Києвом).

Раніше представник Національної пошуково-рятувальної служби Індонезії Супріанді Мінггу заявив, що літак впав у воду біля острова Белітунг. Згодом цю інформацію спростували в Міністерстві транспорту Індонезії, повідомляє РІА Новини.

"За даними огляду літака перед рейсом, він був у справному стані", - розповів гендиректор управління повітряного транспорту міністерства Джоко Мурджатмо.

Рейсом QZ8501, як повідомляє австралійська ABC, летіли 138 дорослих пасажирів, 16 дітей і одне немовля. До екіпажу входили двоє пілотів і п'ять бортпровідників. 156 осіб на борту були індонезійцями, троє - громадянами Південної Кореї, також цим рейсом летіли один сінгапурець, один француз і один малайзієць. Разом із командою в літаку були 162 людей.

У капітана авіалайнера було 6100 годин нальоту, у його помічника - 2275 льотних годин.

Компанія вже розпочала пошукову операціію.

У березні 2014 пропав інший літак малайзійської авіакомпанії - Boeing 777 Malaysia Airlines, що летів рейсом MH370 з Куала-Лумпура в Пекін. На борту знаходилися 239 осіб. Літак не був знайдений.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян