В Україну знову постачають вугілля з окупованих територій Донбасу
"Рух поїздів по цьому перегону – це, по-перше, фактор стримування активних бойових дій у цьому районі. Досвід доводить, що упродовж 2015 року та до травня 2016 року, поки працював залізничний перегін "Нікітовка – Майорськ", тут активних бойових дій не було. По-друге, це стабілізація соціально-економічної галузі, а саме, вантажообіг підживлює роботу українських підприємств, які працюють у рамках українського законодавства, але їхні потужності виробництва знаходяться на території ОРДО. Це винятково українські підприємства, які дають вугілля для електростанцій багатьох областей України", - заявив перший заступник начальника дирекції Донецької філії "Укрзалізниці" Андрій Газізов, повідомляє прес-центр штабу АТО.
Зараз запрацювала одна відновлена залізнична колія - це лише 30% від пропускної здатності перегону у нинішніх умовах.
Як стало відомо, після проходження першого потягу з вугіллям і у зворотному напрямку пустих вагонів під завантаження, вночі у цьому районі були зафіксовані нові обстріли із озброєння, забороненого мінськими угодами.
Нагадаємо, у червні підприємства енергетичної сфери України відновили закупівлю вугілля з окупованої території.
Довідка: після ініційованої Росією війни на Донбасі, Україна втратила в цьому регіоні велику кількість шахт, які видобувають антрацит.
Дану марку вугілля на захопленій бойовиками території на даний час видобувають лише шахти компанії ДТЕК Ріната Ахметова. Однак поставки вугілля з зони АТО часто перериваються.
За даними держкомпанії "Укренерго", запаси дефіцитної антрацитної марки вугілля на складах українських теплоелектростанцій з 21 по 29 червня скоротилися на 17,5% - до 334,6 тисячі тонн з 405,4 тисячі тонн.
Існуючі запаси антрациту є мінімальними з початку червня 2015 року, коли на складах ТЕС перебувало понад 300 тисяч тонн дефіцитного палива.