В "Укрзалізниці" з'явився сервіс електронних скарг
Відтепер громадяни можуть звертатись не лише на гарячі лінії, а й в електронній формі. Про це повідомляє прес-служба відомства.
Щоб заповнити електронну форму, користувачі повинні вибрати з меню, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг чи антикорупції. Заявнику необхідно зазначити ім’я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст.
Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагону, сполучення та інших подробиць. Це дасть можливість залізничникам грунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно зреагувати на негативні випадки.
Нагадаємо, ПАТ "Укрзалізниця" з 1 грудня призупинила операцію резервування місць в поїздах через інтернет.
10 листопада "Укрзалізниця" запустила мобільну версію веб-сайту з продажу залізничних квитків.