RSS
CУСПІЛЬСТВО НОВИНИ

В "Укрзалізниці" з'явився сервіс електронних скарг

Заявнику необхідно зазначити ім’я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст
На сайті ПАТ "Укрзалізниця" запрацювала електронна форма для звернень громадян стосовно якості сервісу та боротьби з корупцією.
В "Укрзалізниці" з Фото: capital.ua

Відтепер громадяни можуть звертатись не лише на гарячі лінії, а й в електронній формі. Про це повідомляє прес-служба відомства.

Щоб заповнити електронну форму, користувачі повинні вибрати з меню, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг чи антикорупції. Заявнику необхідно зазначити ім’я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст.

Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагону, сполучення та інших подробиць. Це дасть можливість залізничникам грунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно  зреагувати на негативні випадки.

Нагадаємо, ПАТ "Укрзалізниця" з 1 грудня призупинила операцію резервування місць в поїздах через інтернет.

10 листопада "Укрзалізниця" запустила мобільну версію веб-сайту з продажу залізничних квитків.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

06 12 2016 12:44
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ