Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Вартість Google впала на $20 млрд через випадковий лист

Вартість Google впала на $20 млрд через випадковий лист
Фото: kstati.net
Торгівля акціями Google була тимчасово припинена після того, як випадково опублікований звіт показав, що фінансові результати компанії за останній квартал набагато нижче високих очікувань Уолл-стріт. Через помилку друку, акції найбільшої в світі компанії інтернет-пошуку втратили в ціні близько 20 мільярдів доларів.

Опублікований випадково, і явно незавершений фінансовий звіт починається зі слів "На розгляд Ларрі Пейджа". Йдеться про генерального директора компанії, який зазвичай остаточно схвалює фінансові показники.

Але, мабуть, у нього були інші настрої і почуття, коли акції перед зупинкою торгів обвалилися на 9%. Після відновлення торгівлі, вони трохи піднялися, і закрилися з падінням у 8%, пише видання The Guardian.

Фінансова звітність компанії кілька днів перебувала у внутрішньому документообігу, оскільки йшла підготовка до її публікації у відповідності зі строгим графіком, а це робиться в обстановці секретності. Просочування інформації трапляються вкрай рідко. В даному випадку Google звинуватив поліграфічну компанію RR Donnelly в тому, що вона представила проект звітності за третій квартал "без дозволу".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Акції Google знову поставили історичний рекорд

Налякана поліграфічна компанія заявляє, що проводить "повне розслідування, щоб визначити, як таке могло статися, і прагне виконати своє головне зобов'язання - обслуговувати цінного клієнта". Після витоку даних про Google її акції теж опустилися - але всього на 2%.

Ситуацію посилило й те, що цифри Google у прибутках виявилися нижчими від очікуваних. Крім того, відбувся істотний спад у зростанні доходів від рекламного бізнесу пошуковика. У компанії не залишалося іншого вибору, і вона тимчасово зупинила торги своїми акціями.

Несподівано слабкі показники також говорять про те, що компанію чекає непросте майбутнє.

Причина проблем Google

Цифри показали, що Google в третьому кварталі заробив $9,03 в розрахунку на акцію, що помітно нижче від прогнозів аналітиків, які одностайно давали оцінку в $10,63. Доходи від пошукової системи виявилися також нижчими, склавши $11,5 мільярд, хоча аналітики чекали показника в $11,9 мільярда.

Схоже, що головна причина зменшення доходів і прибутку - це зниження вартості одного кліка за банером. Компанія заявила, що ці доходи знизилися на 15% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, і на 3% в порівнянні з другим кварталом, хоча кількість "платних кліків" у порівнянні з відповідним періодом минулого року зросла на 33%.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google придбала першу компанію на українському ринку

Однією з причин гірший показникі пошуковика є перехід користувачів на смартфони.

Вартість реклами на мобільних телефонах зазвичай нижча, ніж на стаціонарних комп'ютерах - а там вона нижча, ніж у друкованих засобах масової інформації.

Користувачі відкривають нову для себе інформацію через додатки на айфонах та інших мобільних пристроях. Це говорить про те, що масовий перехід до мобільних пристроїв, який негативно відбився на перспективах Facebook, починає відбиватися і на компанії Google.

Інша проблема компанії - це зростання вартості придбання трафіку, тобто, тих сум, які вона платить стороннім вебсайтам за те, щоб вони направляли трафік на пошукові системи Google.

Не все так погано

Незважаючи на невдачі Google, ситуація у компанії не страшна завдяки її потужному фундаменту. Google зберігає лідерські позиції в пошуку, утримуючи 74,5% американського ринку. В Європі його частка ринку перевищує 95%. А загальний показник зростання американського ринку цифрової реклами в третьому кварталі 2012 року склав 17,7%.

"Зараз у Google найбільші доходи в порівнянні з будь-якою іншою компанією на ринку американського пошуку, на ринках візуального відтворення та реклами на мобільних пристроях - і частка ринку Google в кожній з цих категорій в майбутні роки буде рости. Особливо в мобільній сфері, де компанія випереджає всі інших гравців. Тут вона забирає більше половини всіх доходів від мобільної реклами в США. Її найближчому супернику компанії Pandora належить менше 10% ринку", - сказав віце-президент eMarketer Кларк Фредріксен.

США: від союзника до ворога ліберальної демократії Європи. Адміністрація США фактично діє в інтересах росії – Філліпс О'Брайен
США: від союзника до ворога ліберальної демократії Європи. Адміністрація США фактично діє в інтересах росії – Філліпс О'Брайен
Повітряна війна. Як це працює? Частина 3 – Том Купер
Повітряна війна. Як це працює? Частина 3 – Том Купер
Нові правила гри. Як оцінювати онлайн-казино в Україні
Нові правила гри. Як оцінювати онлайн-казино в Україні
Від риторики до політичного тиску. Як союзники Трампа з руху MAGA культивують європейський спротив – The Times
Від риторики до політичного тиску. Як союзники Трампа з руху MAGA культивують європейський спротив – The Times
Пробач, Україно, ми обійшлися з тобою ганебно. Пообіцявши підтримувати скільки потрібно, злякалися путіна, а потім просто втомилися – Едвард Лукас
Пробач, Україно, ми обійшлися з тобою ганебно. Пообіцявши підтримувати скільки потрібно, злякалися путіна, а потім просто втомилися – Едвард Лукас
"Економічна Ялта". План США щодо росії загострює конфлікт з Європою – Wall Street Journal
Повітряна війна. Як це працює? Частина 2 – Том Купер
Повітряна війна. Як це працює? Частина 2 – Том Купер
Наземна війна чи тероризм проти власного народу? Ймовірний наступний крок Трампа – Тімоті Снайдер
Наземна війна чи тероризм проти власного народу? Ймовірний наступний крок Трампа – Тімоті Снайдер