Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В'їзд до центру Києва хочуть зробити платним

В'їзд до центру Києва хочуть зробити платним
Фото: kievpravda.com
У комунальній організації "Київгенплан" переконані, що вирішити проблему парковок у Києві можна запровадженням оплати за в'їзд у центральне ядро ​​столиці.

Інститут Генерального плану Києва розробляє Схему розміщення гаражів та автостоянок у місті, мета якої – поліпшення транспортної ситуації в місті за рахунок звільнення проїзних частин вулиць від стоянок автотранспорту, зменшення кількості машин, що в'їжджають, передбачення місць під перехоплюючі паркінги, обмеження в'їзду автомобілів у центральну частину міста, забезпечення населення Києва необхідними розрахунково-нормативними паркомісцями.

"У Києві зареєстровано понад 900 тис. автомобілів, з них 767 тис. легкові. Транспортні проблеми посилюються ще й через масштабні потоки автотранспорту, який прямує до Києва з інших регіонів України, населених пунктів Київської області. У місто щоденно в ранковий період "пік" в'їжджає близько 100 тис. автомобілів, з яких близько 70 тис. легкових автомобілів. Більшість з них прямує через центральну частину Києва у зв'язку з недостатньою кількістю об'їзних магістралей", – заявляють у "Київгенплані".

"Для обмеження в'їзду в центральну частину міста передбачається розміщення перехоплюючих паркінгів на межі центрального ядра. Таким чином, частина населення пересяде на громадський транспорт. Окрім того, пропонується обмежити будівництво паркінгів, встановити тарифи на паркування з індексом збільшення на центральну зону", – зазначають в організації.

Окрім того, щоб обмежити транзит центральною частиною Києва проект Генерального плану, зокрема, передбачає завершення будівництва Подільського мостового переходу і будівництво правобережних підходів до Подільського та Дарницького мостових переходів через річку Дніпро. На першу чергу заплановано будівництво Залізничного шосе від Наддніпрянського шосе до бульвару Дружби Народів, на розрахунковий період – подовження Подільського мостового переходу до Повітрофлотського проспекту.

КО "Київгенплан" є генеральним проектувальником у розробці нового Генерального плану розвитку міста Києва і його приміської зони до 2025 року.

Нагадаємо, Петро Порошенко підписав закон "Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів".

Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Огляд московської кампанії
Огляд московської кампанії "Осінь 2024": кров за землю. Припинення вогню зараз лише зробить гамбіт путіна успішним – Ендрю Таннер