Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Водії-далекобійники протестують проти простою на Керченській переправі

Водії-далекобійники протестують проти простою на Керченській переправі
Фото: gigamir.net
Водії-далекобійники, які змушені вже не один день стояти на Керченській переправі, 29 жовтня влаштували акцію протесту

Хоч штормове попередження було зняте і пороми відновили рух через протоку ще два дні тому, жодна фура не виїхала з колишнього аеропорту "Керч". на стоянці назбиралося близько 1 тис вантажних автомобілів. Про це повідомило Керч.com.ru.

Водії, у яких закінчилося терпіння, збунтувалися і спробували виїхати в місто, щоб перекрити дорогу в бік порту "Крим", однак планам далекобійників завадили співробітники поліції. Кілька екіпажів ДІБДР прибули на місце події і перекрили виїзд та аеропорту.

Далекобійники вимагали негайної зустрічі з представниками Єдиної транспортної дирекції, міською владою і всіма особами, уповноваженими вирішити їх проблему.

Увечеры 29 жовтня в аеропорт прибув заступник директора департаменту організації вантажних та пасажирських перевезень "Єдиної транспортної дирекції" Дамір Яквашев, який пообіцяв, що протягом двох годин перші двадцять фур повинні зануритися на вантажний пором "Глюкофелуза", виходить з порту "Крим" в порт "Кавказ". Також Дамір Яквашев повідомив, що в 22-23 години для перевозу вантажних автомобілів виділять паром "Крим", який бере на борт 20 фур. Пором "Іонас" перевозитиме тільки легкові автомобілі та пасажирів. Час у дорозі - 4 години.

Водії поскаржилися журналістам, що сьогодні вранці на стоянку приїхав чоловік, який привіз велику каструлю (близько 30 літрів) з кашею, повідомивши, що він від міськради. Далекобійники обурилися, що ємність з їжею поставили на землю.

"До нас, як до тварин ставляться, їжу на землю поставили і поїхали. Що, не можна поставити намет, стіл і людину, яка цивілізовано б розкладав кашу по тарілках?", - сказав один з водіїв.

Зазначимо, з 13 жовтня Україна заборонила переміщення продуктових вантажів із Криму.

 
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян