Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Wizz Air 26 лютого вводить платну реєстрацію на рейси в аеропортах

Wizz Air 26 лютого вводить платну реєстрацію на рейси в аеропортах
Фото: avianews.com.ua
Авіакомпанія "Wizz Air Україна" з кінця лютого 2014 року вводить плату в розмірі 115 гривень у разі реєстрації на рейс в аеропорту.

Під час реєстрації на рейс через інтернет послуга буде надаватися безкоштовно, повідомили у прес-службі авіакомпанії.

Нові правила набувають чинності на всіх рейсах, які виконуються з 26 лютого 2014 року.

"Такий крок дозволить авіакомпанії скоротити витрати на наземне обслуговування і запропонувати пасажирам доступні ціни. Додатковий збір за реєстрацію в аеропорту буде стимулювати пасажирів проходити реєстрацію в інтернеті в режимі онлайн, тим дозволяючи компанії оптимізувати витрати, пов'язані з реєстрацією пасажирів в аеропорту, займає тривалий час", - зазначає авіакомпанія.

Безкоштовна реєстрація на рейс через Інтернет доступна на сайті wizzair.com за 30 днів і не пізніше трьох годин до часу вильоту за розкладом для пасажирів з зареєстрованим багажем і без нього. Пасажири, які проходять реєстрацію на рейс через інтернет, повинні роздрукувати свій посадковий талон перед прибуттям в аеропорт. З роздрукованим посадковим талоном вони повинні прибути в аеропорт не пізніше ніж за 40 хвилин до часу відправлення рейсу за розкладом.

Нові правила для реєстрації через інтернет доступні для всіх замовлень, починаючи з 23 січня 2014 року, для рейсів, що вилітають 26 лютого, або пізніше.

"Ми закликаємо всіх наших пасажирів реєструватися на рейси через інтернет. Це дозволить заощадити кошти під час подорожі з нашою авіакомпанією. Реєстрація через інтернет вже стала досить поширеною практикою декількох європейських авіакомпаній", - цитується в повідомленні генеральний директор авіакомпанії Акош Буш.

Додатковий збір за реєстрацію на рейс в аеропорту не буде стягуватися в тих аеропортах, де реєстрація через інтернет поки не доступна.

Раніше платна реєстрація на рейси авіакомпанії працювала в кількох зарубіжних аеропортах.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян