Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Wizz Air стягуватиме €10 за ручну поклажу

Wizz Air стягуватиме €10 за ручну поклажу
Фото: avianews.com.ua
Найбільший лоукост Центральної та Східної Європи авіакомпанія Wizz Air Hungary з 4 жовтня вводить плату за провезення ручної поклажі на усіх своїх рейсах.

Збір у розмірі €10 за провезення одного предмета ручної поклажі стандартного розміру (габарити 56х45х25 см) стягуватиметься з усіх нових бронювань на рейси після 24 жовтня, інформує прес-служба компанії. 

Пасажири можуть відмовитися від цієї плати, однак тоді в салон літака вони зможуть взяти предмет, габарити якого не перевищують 42х32х25 см, а вага 10 кг.

Тестування нового збору Wizz Air Hungary проводила протягом серпня на маршруті Катовіце-Лондон. Згідно з даними Wizz Air, введення збору зменшило на 20% число великих сумок в салоні літака.

Таким чином, нова політика щодо перевезень ручної поклажі дозволить позбавитися проблеми браку місця на багажних полицях у салоні повітряних суден і зменшить кількість затримок рейсів, вважають в авіакомпанії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Wizz Air пропонує свої рейси замість рейсів збанкрутілої Wind Jet

У відомстві також повідомили, що нова багажна політика не поширюється на рейси авіакомпанії Wizz Air Україна, які мають префікс WU.

Пасажири українського бюджетника, як і раніше, безкоштовно можуть брати на борт один предмет ручної поклажі вагою до 10 кг і габаритами до 55х40х20 см, а також здавати в багаж один предмет вагою до 32 кг.

Слід зазначити, що Wizz Air Hungary стала першим авіаперевізником у Європі, який почав стягувати плату за перевезення ручної поклажі. Авіакомпанія також стягує збір за обробку платежу, пріоритетну посадку, можливість вибору місця, реєстрацію в аеропорту, перевезення багажу та інші види зборів. Нагадаємо, що Wizz Air Hungary здійснює польоти з Лондона в аеропорт Київ (Жуляни). У грудні авіакомпанія має намір почати польоти з Будапешта до Києва.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян