"Яндекс" створює інформагентство, новини в якому будуть писати роботи
Про це повідомила керівник проекту "Яндекс для медіа" Марія Петрова, інформують "Ведомости".
Спеціальна стрічка для ЗМІ почне працювати в листопаді. За словами Марії Петрової, повідомлення будуть готувати не журналісти, а автоматичні алгоритми "Яндекса" на основі моніторингу та аналізу даних.
Проект буде транслювати інформацію в режимі реального часу і в різних форматах: для телеканалів це будуть графіки, для радіостанцій – спеціальний інтерфейс із текстами, для інформагенцій, газет, журналів і сайтів – стрічка новин. Підписка буде безкоштовною.
В "Яндексі" відзначили, що такий сервіс вже надають кільком редакціям, в тому числі "Інтерфаксу".
Виконавчий директор Служби фінансово-економічної інформації "Інтерфаксу" Юрій Погорілий підтвердив: агентство декілька років отримує інформацію "Яндекса" про затори, яку роблять роботи, та включає її в свої стрічки для передплатників. Хоча у самого "Інтерфаксу" є дочірнє агентство "Фінмаркет", яке вже 10 років пише новини з допомогою роботів.
Нагадаємо, що починаючи з липня 2014 року інформаційне агентство Associated Press запустило програму-робота, за допомогою якої автоматично публікуються бізнес-новини.
Японська компанія представила робота Pepper, який здатен розуміти, висловлювати та навчатися емоціям.