Яценюк купив політтехнологів Обами, - ЗМІ
Про це інформує з посиланням на власні джерела "Известия". Видання також пояснює, що саме цим зумовлені порівняно часті виходи опозиціонера "в народ".
"Одним із важливих елементів кампанії Обами були так звані home meetings (дослівно - "домашні зустрічі", а точніше - "зустрічі в домашній обстановці"), коли кандидат у президенти відвідував сім'ї простих американців і в невимушеній атмосфері розмовляв з ними про насущні проблеми (під камери та фотозйомку свого журналістського пулу, зрозуміло)", - йдеться у статті.
ДИВІТЬСЯ ФОТО: Яценюк і Луценко вийшли в люди: агітували дітей, "наступали" на ЄС і створювали затори
Втім, на думку її автора, "Арсеній Петрович і як особистість, і як кандидат у президенти, зовсім не схожий на Барака Обаму".
"І це ні "плюс" і не "мінус", це - даність. І тут саме час згадати аксіому: "ніколи не видавай себе за того, ким ти не є", - зазначається у статті.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що збудують на руїнах "Фронту змін"
Видання повідомляє, що новим іміджмейкером Яценюка є Джо Голдберг - керівний директор компанії ASGK Public Strategies. Він має більше 25 років досвіду роботи в сфері державної та корпоративної стратегії, комунікацій, ЗМІ та наукових дослідженнях.
Голдберг також керував або працював радником у численних міжнародних політичних кампаніях і "ідейних" програмах (донесення певних меседжів) у Європі, Центральній і Південній Америці, а також в Африці. Окрім цього, він є керівним партнером компанії "Голдберг- Кемпбелл Інтернешинал", яка надає консалтингові послуги та стратегічні рекомендації урядам, політичним партіям і правозахисним організаціям по всьому світу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому Америка Обами схожа на гітлерівську Німеччину
"Голдберг був старшим директором зі збору інформації в Корпоративному Стратегічному Офісі Motorola, де відповідав за аналіз і збір інформації по конкурентах по всьому світу. До приходу в Motorola Голдберг працював у Центральному розвідувальному управлінні (ЦРУ) протягом восьми років, де займався збором і аналізом розвідданих", - додає видання.
З-поміж іншого він отримав ступінь бакалавра політології, комунікацій та театрального мистецтва в Університеті штату Айова, і ступінь магістра гуманітарних наук в Айова в сфері комунікацій.