Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

ЄС готовий ввести мита до 45% на китайські електромобілі – Bloomberg

ЄС готовий ввести мита до 45% на китайські електромобілі – Bloomberg
Фото: gizmag.com
10 країн-членів проголосували за цей захід.

Представники ЄС проголосували у п'ятницю за введення тарифів у розмірі до 45% на електромобілі з Китаю, що, у разі набуття чинності, посилить торговельну напруженість у відносинах з Пекіном.

Про це повідомило агентство Bloomberg.

10 країн-членів проголосували за цей захід, Німеччина і чотири інші держави були проти, а 12 утрималися. Це рішення прокладає шлях до остаточного введення мит.

Європейська комісія тепер може приступити до впровадження мит, які діятимуть протягом п'яти років, сказали співрозмовники агентства, які говорили на умовах анонімності. Комісія заявляла, що мита можуть бути скасовані, якщо Китай розгляне занепокоєння ЄС.

Представники ЄС проголосували після того, як розслідування виявило, що Китай несправедливо субсидував свою промисловість. Пекін заперечує це твердження і погрожує запровадити власні тарифи на європейську молочну, коньячну, свинячу та автомобільну галузі.

ЄС активно намагається зменшити свою залежність від Китаю, а колишній президент Європейського центрального банку Маріо Драгі минулого місяця попередив, що конкуренція з боку Китаю є загрозою для ЄС.

ЄС і Китай продовжать переговори, щоб знайти альтернативу тарифам. Обидві сторони вивчають можливість досягнення домовленості щодо механізму контролю за цінами та обсягами експорту замість мит.

Європейська комісія неодноразово заявляла, що будь-яка альтернатива митним тарифам повинна відповідати суворим вимогам, включаючи відповідність правилам Світової організації торгівлі, враховувати вплив китайських субсидій і бути чимось, що ЄС може контролювати на предмет дотримання.

Перспектива запровадження мит спонукала деяких китайських автовиробників розглянути можливість інвестування в заводи в Європі, що може допомогти їм уникнути тарифів.

Нагадаємо, прем'єр-міністр Угорщини Віктор Орбан заявив, що Європейський Союз наближається до «економічної холодної війни» з Китаєм, поки країни ЄС готуються до вирішального голосування щодо запровадження тарифів на імпорт китайських електромобілів.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico