Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Європейська інфраструктура не готова до швидкого перекидання військової техніки НАТО – FT

Європейська інфраструктура не готова до швидкого перекидання військової техніки НАТО – FT
Нині може займати близько 45 днів.

Перекидання військової техніки НАТО від ключових західноєвропейських портів до країн, що межують з Україною чи росією, нині може займати близько 45 днів. Основними причинами затримок є зношені мости, різні стандарти залізничних колій, вузькі габарити вагонів та складна бюрократія.

Про це повідомляє Financial Times.

Наприклад, після початку повномасштабного вторгнення рф до України Франція відправила танки до Румунії морем із Марселя до Александруполіса в Греції, а не найкоротшим наземним маршрутом через Німеччину, через обмеження автомобільної та залізничної інфраструктури.

Екс-командувач військ США в ЄС Бен Годжес зазначив, що ключовим фактором є швидкість ухвалення політичних рішень перед потенційною загрозою, нагадуючи про сумніви західних лідерів щодо ймовірності російського вторгнення, коли війська рф вже були біля українських кордонів.

Водночас інфраструктурні проблеми значні: нахили колій та вузькі габарити вагонів можуть призвести до падіння важкої техніки, а деякі тунелі Європи взагалі не придатні для перевезення бронетехніки. Для усунення цих проблем країни Балтії реалізують проєкт Rail Baltica вартістю 24 млрд євро, який уніфікує ширину колії та інтегрує регіон у загальноєвропейську залізничну мережу.

Німеччина залишається ключовим логістичним центром НАТО: у країні розміщено близько 37 тисяч американських військових. Через обмеження автомобільної інфраструктури транспортування важких танків може затягуватися, що вимагає використання морського маршруту для доставки техніки.

Європейські країни визначили приблизно 2800 "вузьких місць" у транспортній інфраструктурі, які потребують модернізації. Брюссель скоротив цей список до 500 пріоритетних об’єктів. Наразі ведеться робота над створенням "військового Шенгену", який уніфікує правила переміщення військових конвоїв. Угоду щодо спрощення процедур вже підписали Німеччина, Польща та Нідерланди.

Французький депутат Франсуа Кальфон додав, що через різні вимоги країн до документів одного й того ж військового конвою виникають додаткові затримки. Автомобільна промисловість Європи закликає до стандартизованих тендерів і спільних вимог, щоб забезпечити ефективність перевезень важкої техніки в умовах загрози.

Активи росії як зброя. Бельгійські політики та керівники Euroclear стали мішенню російської розвідки – The Guardian
Активи росії як зброя. Бельгійські політики та керівники Euroclear стали мішенню російської розвідки – The Guardian
Донор Найджела Фараджа заробляє на платформі, яка просуває пропаганду путіна. Інші інвестори – Пітер Тіль і Ді Венс – Byline Times
Донор Найджела Фараджа заробляє на платформі, яка просуває пропаганду путіна. Інші інвестори – Пітер Тіль і Ді Венс – Byline Times
Парадокс путіна. Інтереси пахана та країни дедалі сильніше розходяться – Бенджамін Кук
Парадокс путіна. Інтереси пахана та країни дедалі сильніше розходяться – Бенджамін Кук
Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Трамп і Україна. Чому це
Трамп і Україна. Чому це "гірше за Ялту" – Філліпс О'Брайен
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії  проти Європи – ERIC
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії проти Європи – ERIC
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер