Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Європейські авіакомпанії готуються повернутися до України

Європейські авіакомпанії готуються повернутися до України
Фото: openlviv.net
У галузі прогнозують як повернення українців додому, так і зростання інтересу іноземних туристів.

Європейські лоукости очікують різкого пожвавлення авіаперевезень до України після укладення можливої мирної угоди та відкриття українського повітряного простору. У галузі прогнозують як повернення українців додому, так і зростання інтересу іноземних туристів.

За даними Financial Times, авіакомпанія Wizz Air планує розмістити в Україні 15 літаків у перші два роки після укладення мирної угоди та збільшити їхню кількість до 50 протягом семи років. Генеральний директор компанії Йожеф Вараді заявив, що Wizz Air готова відновити роботу негайно після відкриття неба.

"Ми підготувалися до цього, і як тільки повітряний простір відкриється, ми дуже швидко відновимо діяльність. Це буде великою можливістю для компанії", — зазначив він.

Вараді також прогнозує туристичний інтерес до України, включно з відвідуванням регіонів, що пережили масштабні руйнування. Він порівняв потенційний туристичний потік із хвилею відвідувань Берліна після падіння стіни.

Wizz Air до 2022 року була найбільшою іноземною авіакомпанією в Україні: у 2021 році вона виконала понад 5 тисяч рейсів та стала третьою за обсягами перевезень після "Аерофлоту" та "Рози вітрів".

Ще один великий лоукостер — Ryanair — заявив, що готовий відновити рейси вже протягом двох тижнів після появи можливості безпечних польотів. Керівництво компанії вже відвідало ключові українські аеропорти та планує збільшити пасажиропотік до 4 мільйонів людей на рік. До закриття повітряного простору Ryanair перевозила близько 1,5 мільйона пасажирів до Києва, Львова та Одеси.

"Ми почнемо продаж квитків протягом двох тижнів. Єдине питання — коли буде безпечно літати", — заявив CEO Ryanair Едді Вілсон.

Також інтерес до українського ринку висловила EasyJet, яка раніше не здійснювала рейсів до України. Генеральний директор компанії Кентон Джарвіс назвав Україну майбутнім «найбільшим будівельним проєктом Європи» та зазначив, що багато людей захочуть повернутися додому після відновлення безпеки. Втім, EasyJet поки не планує розміщувати свої літаки в Україні.

Нині Європейська агенція авіаційної безпеки зберігає рекомендацію не виконувати польоти над територією України та не здійснювати посадки в українських аеропортах.

Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Незаконні накази Трампа. Чому під судом має опинитися Гегсет, а не Марк Келлі – Макс Бут
Незаконні накази Трампа. Чому під судом має опинитися Гегсет, а не Марк Келлі – Макс Бут