Європейські оператори обкрадають своїх клієнтів
19 червня 2012, 14:40
Фото: yak-prosto.com
Європейська комісія у рапорті щодо інформаційно-цифрової програми Європи звинуватила операторів зв’язку у високих тарифах.
Брюссель незадоволений тим, що європейські оператори зв'язку несправедливо завищують тарифи.
"У 2011-2012 роках все більше компаній зависили низку зборів, пропонуючи у цінах пакетів або цінах роумінгу враховувати національні ставки. Споживачі продовжують платити в середньому в три з половиною рази більше за роумінг-виклик, ніж за внутрішній", - зазначають експерти.
Також комісія закликала Європейський Союз більше уваги приділити інформаційним технологіям. Зокрема, більше інвестувати в наукові дослідження цієї галузі.
"Європейці голодні до новинок ринку цифрових технологій, а Євросоюз у цьому плані відстає від свого споживача. До 2020 року потрібно принаймні подвоїти інвестиції європейських урядів в цю галузь", - підсумували експерти.
Комісія зазначає, що інтенсивність витрат на дослідження та розвиток інформаційно-цифрових технологій Європи на даний час на половину менша за ці ж показники у США.
У завищенні мобільних тарифів звинувачують також й українських операторів. Зокрема, минулого тижня Антимонопольний комітет України зобов’язав компанії "МТС" та "Київстар" заморозити свої тарифи, оскільки зростання цін на послуги мобільного зв’язку не відповідає економічній ситуації в країні.
До прикладу, ціни на роумінг дзвінки компанії «Київстар» становлять від 9 грн./хв. (Білорусія, Росія) до 35 грн./хв. (Азія, Австралія, Південна Америка) за вхідні та вихідні дзвінки. Тарифи компанії «МТС» дещо нижчі: від 8 до 30 грн./хв. залежно від країни, у якій перебуває абонент.