Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Європейські порти переповнені через тарифи Трампа

Європейські порти переповнені через тарифи Трампа
Фото: Укрінформ
Баржі змушені чекати днями, щоб забрати товари, а контейнеровози стикаються з тривалим очікуванням
Нестабільна тарифна політика президента США Дональда Трампа в поєднанні з низьким рівнем води в річках спричиняє найбільші перевантаження ланцюгів поставок у Європі з часів пандемії коронавірусу.
 
Про це пише Financial Times з посиланням на судноплавні та логістичні компанії.
 
Баржі змушені чекати днями, щоб забрати товари, а контейнеровози стикаються з тривалим очікуванням, і очікується, що проблеми ‒ найгірші в портах Роттердама, Антверпена та Гамбурга ‒ триватимуть щонайменше кілька місяців.
 
Усі великі хаби переповнені”, – сказав керуючий директор WEC Lines, судноплавної компанії з Нідерландів Цезар Луйкенаар.
 
За словами Луйкенаара, низка важливих портів у всій Європі працювала на максимальній потужності.Альберт ван Оммен, головний виконавчий директор логістичної компанії Euro-Rijn Group з Нідерландів, сказав, що, на його думку, перевантаження є найгіршими з часів пандемії, коли потоки суден перевантажували порти, які мали проблеми з персоналом.
 
Ці проблеми – це черговий удар по світовій логістичній системі, яка донедавна дозволяла багатьом компаніям підтримувати мінімальні запаси, будучи впевненими в тому, що регулярні судноплавні служби регулярно поповнюватимуть запаси за фіксованим графіком”, ‒ пише FT.
 
Німецька логістична компанія, Contargo, попередила клієнтів, що баржі чекають в середньому 66 годин на завантаження контейнерів в Антверпені та 77 годин у Роттердамі. Баржам зазвичай пропонуються фіксовані часові інтервали для завантаження на контейнерних терміналах, щоб забезпечити швидке та ефективне вивезення контейнерів.
 
Каспер Еллербек, старший керівник німецької компанії DHL, заявив, що затримки ще не змусили жодного з його клієнтів зупинити виробництво через нестачу компонентів, але такі ризики є. 
 
Ван Оммен сказав, що в Антверпені, другому за завантаженістю контейнерному порту Європи, судна розвантажуються з відставанням від трьох до п'яти днів.
 
Коли ми забираємо контейнери баржами, вони не можуть завантажитися вчасно, тому що морські судна не прибувають вчасно”, ‒ сказав Ван Оммен. 

 

Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук
Україна виграє війну на морі. Боротьба з російськими танкерами лише розпочалася – Філліпс О'Брайен
Україна виграє війну на морі. Боротьба з російськими танкерами лише розпочалася – Філліпс О'Брайен