Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Європейські порти переповнені через тарифи Трампа

Європейські порти переповнені через тарифи Трампа
Фото: Укрінформ
Баржі змушені чекати днями, щоб забрати товари, а контейнеровози стикаються з тривалим очікуванням
Нестабільна тарифна політика президента США Дональда Трампа в поєднанні з низьким рівнем води в річках спричиняє найбільші перевантаження ланцюгів поставок у Європі з часів пандемії коронавірусу.
 
Про це пише Financial Times з посиланням на судноплавні та логістичні компанії.
 
Баржі змушені чекати днями, щоб забрати товари, а контейнеровози стикаються з тривалим очікуванням, і очікується, що проблеми ‒ найгірші в портах Роттердама, Антверпена та Гамбурга ‒ триватимуть щонайменше кілька місяців.
 
Усі великі хаби переповнені”, – сказав керуючий директор WEC Lines, судноплавної компанії з Нідерландів Цезар Луйкенаар.
 
За словами Луйкенаара, низка важливих портів у всій Європі працювала на максимальній потужності.Альберт ван Оммен, головний виконавчий директор логістичної компанії Euro-Rijn Group з Нідерландів, сказав, що, на його думку, перевантаження є найгіршими з часів пандемії, коли потоки суден перевантажували порти, які мали проблеми з персоналом.
 
Ці проблеми – це черговий удар по світовій логістичній системі, яка донедавна дозволяла багатьом компаніям підтримувати мінімальні запаси, будучи впевненими в тому, що регулярні судноплавні служби регулярно поповнюватимуть запаси за фіксованим графіком”, ‒ пише FT.
 
Німецька логістична компанія, Contargo, попередила клієнтів, що баржі чекають в середньому 66 годин на завантаження контейнерів в Антверпені та 77 годин у Роттердамі. Баржам зазвичай пропонуються фіксовані часові інтервали для завантаження на контейнерних терміналах, щоб забезпечити швидке та ефективне вивезення контейнерів.
 
Каспер Еллербек, старший керівник німецької компанії DHL, заявив, що затримки ще не змусили жодного з його клієнтів зупинити виробництво через нестачу компонентів, але такі ризики є. 
 
Ван Оммен сказав, що в Антверпені, другому за завантаженістю контейнерному порту Європи, судна розвантажуються з відставанням від трьох до п'яти днів.
 
Коли ми забираємо контейнери баржами, вони не можуть завантажитися вчасно, тому що морські судна не прибувають вчасно”, ‒ сказав Ван Оммен. 

 

Контури європейської стратегічної автономії. Cхоже, США це не дуже подобається – Мінна Аландер
Контури європейської стратегічної автономії. Cхоже, США це не дуже подобається – Мінна Аландер
Трамп звертає увагу на Україну. російський бізнес вважає, що шанс втрачено – Washington Post
Трамп звертає увагу на Україну. російський бізнес вважає, що шанс втрачено – Washington Post
Рух MAGA написав власний некролог. Громадська думка і проміжні вибори 2026 року могли вплинути на Трампа щодо України – Ендрю Таннер
Рух MAGA написав власний некролог. Громадська думка і проміжні вибори 2026 року могли вплинути на Трампа щодо України – Ендрю Таннер
Заходу треба прокинутися. росія готова до вічної війни – Едвард Лукас
Заходу треба прокинутися. росія готова до вічної війни – Едвард Лукас
Протидія російським крилатим ракетам і дронам. Що пропонує Європа – Фабіян Гоффманн
Протидія російським крилатим ракетам і дронам. Що пропонує Європа – Фабіян Гоффманн
Нова стратегічна свідомість НАТО. Америка та її союзники можуть багато чого навчитися у країн Балтії – Марк Гертлінг
Нова стратегічна свідомість НАТО. Америка та її союзники можуть багато чого навчитися у країн Балтії – Марк Гертлінг
50-денний ультиматум Трампа. Слова порожні, важливі лише дії – Мік Раян
50-денний ультиматум Трампа. Слова порожні, важливі лише дії – Мік Раян
Відвертаючи увагу MAGA. Пропагандони путіна не бачать загроз з боку Трампа – Джулія Девіс
Відвертаючи увагу MAGA. Пропагандони путіна не бачать загроз з боку Трампа – Джулія Девіс