Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Європейці не задоволені якістю залізниць

Європейці не задоволені якістю залізниць
Фото: ayrion.it
Понад 50% населення Європейського Союзу незадоволені якістю залізничних послуг: найменше сполучення влаштовує жителів Болгарії, Румунії, Італії та Польщі.

"Євробарометр" опублікував звіт "Конкуренція на ринку залізниці", підготований на замовлення Єврокомісії.

Зі звіту випливає, що в середньому лише 46% жителів ЄС задовольняють послуги залізниць, - 71% виступає за більш відкриту конкуренцію на ринку послуг.

Жителі Фінляндії найбільше задоволені своїми залізницями (67%), Австрії трохи менше - 66%, Нідерландів - 64%.

Найменше послуги цього виду транспорту влаштовують громадян Болгарії (18%), Румунії (23%), Італії (27%) та Польщі (29%). Також 45% поляків заявили, що ніколи не подорожували поїздом, а кожен третій думає, що ніякі реформи не змусять його скористатися послугами залізничного транспорту.

Найвідкритішу конкуренцію на залізничному ринку підтримують в Чехії (90%), Словаччині (86%), Італії (80%). Найменшу - в Іспанії і Швеції, - по 60% підтримки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Нідерландах платитимуть за відмову їздити потягом

Слід зазначити, що лібералізацію ринку охочіше підтримують в тих країнах, де жителі менш задоволені ситуацією, яка виникла на ринку залізничних послуг.

Найближчим часом Єврокомісія має намір прийняти новий пакет заходів - "четвертий залізничний пакет", щоб відкрити національні ринки для конкуренції залізничного пасажирського сполучення та скоротити час виходу нового рухомого складу на ринок (за рахунок збільшення ролі Європейського залізничного агентства), а також вдосконалити управління залізничною інфраструктурою .

Переважно європейці очікують, що зростання конкуренції на ринку залізничних перевезень принесе користь пасажирам (78%), приватним залізничним операторам (68%) та співробітникам залізничних компаній (55%), пише Центр транспортних стратегій.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico