Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Європейці не задоволені якістю залізниць

Європейці не задоволені якістю залізниць
Фото: ayrion.it
Понад 50% населення Європейського Союзу незадоволені якістю залізничних послуг: найменше сполучення влаштовує жителів Болгарії, Румунії, Італії та Польщі.

"Євробарометр" опублікував звіт "Конкуренція на ринку залізниці", підготований на замовлення Єврокомісії.

Зі звіту випливає, що в середньому лише 46% жителів ЄС задовольняють послуги залізниць, - 71% виступає за більш відкриту конкуренцію на ринку послуг.

Жителі Фінляндії найбільше задоволені своїми залізницями (67%), Австрії трохи менше - 66%, Нідерландів - 64%.

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Найменше послуги цього виду транспорту влаштовують громадян Болгарії (18%), Румунії (23%), Італії (27%) та Польщі (29%). Також 45% поляків заявили, що ніколи не подорожували поїздом, а кожен третій думає, що ніякі реформи не змусять його скористатися послугами залізничного транспорту.

Найвідкритішу конкуренцію на залізничному ринку підтримують в Чехії (90%), Словаччині (86%), Італії (80%). Найменшу - в Іспанії і Швеції, - по 60% підтримки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Нідерландах платитимуть за відмову їздити потягом

Слід зазначити, що лібералізацію ринку охочіше підтримують в тих країнах, де жителі менш задоволені ситуацією, яка виникла на ринку залізничних послуг.

Найближчим часом Єврокомісія має намір прийняти новий пакет заходів - "четвертий залізничний пакет", щоб відкрити національні ринки для конкуренції залізничного пасажирського сполучення та скоротити час виходу нового рухомого складу на ринок (за рахунок збільшення ролі Європейського залізничного агентства), а також вдосконалити управління залізничною інфраструктурою .

Переважно європейці очікують, що зростання конкуренції на ринку залізничних перевезень принесе користь пасажирам (78%), приватним залізничним операторам (68%) та співробітникам залізничних компаній (55%), пише Центр транспортних стратегій.

Роздуми зі Стамбула. Як Ердоган нейтралізував протести – Тімоті Еш
Роздуми зі Стамбула. Як Ердоган нейтралізував протести – Тімоті Еш
Перемога у промисловій війні: порівняння росії, Європи та України 2022-2024. Частина І – RUSI
Перемога у промисловій війні: порівняння росії, Європи та України 2022-2024. Частина І – RUSI
Не якщо, а коли. Китай може розпочати вторгнення на Тайвань у найближчі пів року – видання
Не якщо, а коли. Китай може розпочати вторгнення на Тайвань у найближчі пів року – видання "1945"
Бойові дії тривають, змінюються їхні форми. росіяни відчувають дедалі серйозніші проблеми з мобілізацією – Том Купер і Дональд Гілл
Бойові дії тривають, змінюються їхні форми. росіяни відчувають дедалі серйозніші проблеми з мобілізацією – Том Купер і Дональд Гілл
Шлях вперед: чому безпілотники зі штучним інтелектом не захопили поле бою. Принаймні поки що – Бенджамін Кук та Том Купер
Шлях вперед: чому безпілотники зі штучним інтелектом не захопили поле бою. Принаймні поки що – Бенджамін Кук та Том Купер
путін не веде переговори про мир. Він сміється з Америки – Ендрю Чахоян
путін не веде переговори про мир. Він сміється з Америки – Ендрю Чахоян
Трамп розраховує на швидке мирне врегулювання в Україні в інтересах путіна. Чи встоїмо? – The Telegraph
Трамп розраховує на швидке мирне врегулювання в Україні в інтересах путіна. Чи встоїмо? – The Telegraph
Зловісний тиждень для розвідувальних агентств США та для американців. Маркер на звільнення – підтримка України? – Девід Ігнатіус
Зловісний тиждень для розвідувальних агентств США та для американців. Маркер на звільнення – підтримка України? – Девід Ігнатіус