Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

З нового року проїзд в київському метро коштуватиме 5 грн

З нового року проїзд в київському метро коштуватиме 5 грн
Фото: svit24.net
З 1 січня 2014 року в Києві запрацює нова система оплати проїзду в громадському транспорті, яка передбачатиме використання двох видів квитків: на кількість поїздок і на певний період часу.

Про це пишуть "Вести", посилаючись на проект з новими цінами, який передали у Кабмін.

У результаті змін будуть введені два види квитків - на кількість поїздок і на певний період часу (від одного дня до року).

Нововвведеня передбачають, що мінімальна вартість поїздки становитиме 1,67 грн. Одним квитком можна буде користуватися у всіх видах транспорту, крім маршруток.

5 грн коштуватиме єдиний проїзний квиток, який дозволить їздити різними видами транспорту не більше 75 хвилин (1 поїздка в метро).

Відлік часу починається з моменту активізації квитка: коли ви прикладете його до турнікету в метро або до валідатора в наземному транспорті. Коли термін дії квитка закінчиться, то валідатор або турнікет вам про це повідомить.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У київській підземці розбили мрії про цілодобове метро: це неможливо

При покупці квитка на 10 поїздок, проїзд в одному виді транспорту за підрахунками редакції обійдеться в 3,50 грн, а при купівлі 100 поїздок - всього 3,05 грн.

Також з'явиться персоналізований квиток з необмеженою кількістю поїздок - на місяць, три місяці або на рік. При купівлі такого квитка в пункті з продажу вас сфотографують і вже через кілька хвилин видадуть ваш проїзний з фото, так що ви не зможете передати його комусь іншому.

Після закінчення терміну квиток можна буде поповнити через термінал (на 30, 90 або 365 днів).

За допомогою цієї системи влада планує викорінити "зайців " і махінації з жетонами в метро і почати заробляти на продажі квитків.

"Ми намагаємося добитися популярності громадського транспорту через гнучку систему оплати . Постійним пасажирам не доведеться стояти біля кас, а платити за проїзд вони будуть менше, ніж зараз. А громадський транспорт буде отримувати на початку року гроші від продажу річних проїзних і зможе планувати роботу. Також ми хочемо розібратися, скільки пільговиків користується транспортом, і платити тільки за кількість поїздок", - зазначає заступник голови КМДА Михайло Костюк.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян