За 11 років у "Київпастрансі" вкрали понад 3 мільярдів гривень, - Кличко
Про це інформує видання "Апостроф".
"Ми ретельно перевірили роботу підприємства, яке повинно було керувати великим транспортним господарством столиці. Перевіряли довго, щоб зібрати такі факти, які не дозволять боржникам цього свавілля викрутитися і уникнути відповідальності. Ми прийняли підприємство з величезними боргами: 1,32 млрд грн боргу, включаючи 120 млн грн боргу із зарплати. "Київпастранс" - найбільше підприємство в столиці. Його грабували роками", - розповів Віталій Кличко під час прес-конференції з викриття корупційних схем у сфері громадського транспорту столиці.
Мер Києва пояснив, що на ці гроші - 3 млрд грн, яких позбувся Київ, можна було б купити для міста, наприклад, 330 нових тролейбусів, або замінити весь парк трамваїв у столиці (250) або побудувати п'ять нових станцій метрополітену.
Він передав заступнику начальника столичної міліції результати аудиту та перевірок контрольно-ревізійного управління, щоб винні в розкраданні грошей киян були притягнуті до відповідальності.
Як повідомляв iPress.ua, "Київпастранс" закупить у колишньої компанії Порошенка 15 тролейбусів за тендером трирічної давності.
"Київпастранс" отримає тролейбуси типу Т 90110 надвеликої місткості. Загалом же до кінця поточного року заплановано отримати 66 тролейбусів.
За словами гендиректора "Київпастрансу" Сергія Майзела, частину нового складу пустять на старі маршрути, частину – на нові лінії, повідомляє "Наші гроші".
Компанія "Богдан Моторс" належить Олегу Свинарчуку, який свого часу очолював штаб Порошенка на Черкащині під час президентських виборів. Раніше Порошенко був співвласником компанії. Нещодавно Свинарчук змінив прізвище на Гладковський (по матері), а в серпні президент призначив його головою Міжвідомчої комісії з військово-технічного співробітництва та експортного контролю, яка контролює весь експорт зброї з України.
Тендер на постачання 77 тролейбусів "Богдан Моторс" виграв ще у 2012 року, тоді їх також планували брати за кредитні кошти, однак фінансування не надійшли й транспорт так і не закупили.