Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

За довгі черги на кордоні відповідальна Україна, – прикордонна служба Польщі

За довгі черги на кордоні відповідальна Україна, – прикордонна служба Польщі
Фото: ukrinform.com
Відповідальність за довгі черги на кордоні польські прикордонники покладають на українську сторону.

Головною причиною черг прикордонники називають автомобілі українських власників на польській реєстрації, які кожні п'ять днів мають перетнути кордон.

Про це йдеться у відповіді Прикордонної служби Польщі на інформаційний запит, повідомляє "Укрінформ".

"На кордоні з Україною функціонує вісім наземних пунктів, але прикордонний рух не розкладається рівномірно на всі пункти з огляду на фатальну дорожню інфраструктуру з українського боку. Значна інтенсивність прикордонного руху, а відтак й утворення черг генерується громадянами України, які мають автомобілі, що зареєстровані за межами України", – інформують польські прикордонники і додають, що Митний кодекс України накладає на них обов'язок виїжджати за межі України автомобілем раз на п'ять днів.

Зазначається, що за даними міністерства цифрових технологій РП станом на 30 листопада 2016 року у Польщі було зареєстровано понад 60 тис. автомобілів, співвласниками яких були громадяни України. Лише ці автомобілі можуть генерувати близько 4,5 млн перетинів кордону, тобто більше половини всього руху легкових автомобілів на кордоні з Україною, наголошують у Прикордонній службі Польщі.

На черги на кордоні впливають також "ускладнення прикордонного руху".

"У переважній більшості – в 64 з 97 випадків, які мали місце в цьому році на кордоні з Україною, за ускладнення відповідали українські служби на кордоні", – констатують у Прикордонній службі РП.

З 11 червня розпочне функціонувати безвізовий режим між Україною та ЄС. За оцінками польської сторони, інтенсивність руху на польсько-українському кордоні зросте на 10%. Крім того, зросте кількість відмов на в'їзд до Польщі.

Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight