За рекламу Євро-2012 в Європі Україна заплатить 23 млн грн.
Про це повідомляє "Вісник державних закупівель".
Угоду "Укрєвроінфрапроект" в особі державного підприємства "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" та "Медіапрофіт" уклали 18 травня, її вартість становить 23 млн. грн. Діятиме вона протягом травня-червня цього року.
Згідно з угодою, розміщення рекламних роликів має відбуватись у рейтинговий час у проміжках між спортивними, туристичними та інформаційними програмами.
Україна сподівається на охоплення не менше, ніж 20% європейської аудиторії – не менше 70 млн. глядачів у 200 країнах світу, з використанням не менше 6 мов. Телеканали, на яких показуватимуть рекламу України, повинні виходити в ефір цілодобово.
Ролики різного призначення
Усього планується показувати європейцям 4 види роликів – по 60, 30, 10 і 5 секунд.
60-секундні ролики будуть підтримувати і підвищувати обізнаність про проведення в Україні Євро-2012 та міститимуть докладну інформацію про культурні, інвестиційні та туристичні напрямки.
30-секундні ролики стануть основною "ударною" силою інформаційно-розяснювальної кампанії для іноземних споживачів на телебаченні.
10 та 5-секундні будуть використовуватись для привернення уваги глядачів до проведення в Україні футбольного чемпіонату Євро-2012.
Усі ролики можуть бути виготовлені виконавцем (телеканалом) або змонтовані та адаптовані з тих, що вже є у замовника.
Українцям не подобається те, на що йдуть їхні гроші
Як пише сайт "Наші гроші", єдиним конкурентом ТОВ "Медіапрофіт" на тендері було ТОВ "Тамонтен", яке в квітні отримало підряд вартістю 25 млн. грн. на розміщення реклами до Євро-2012 в українських ЗМІ.
Також на сайті йдеться про те, що засновниками ТОВ "Медіапрофіт" є Олександр Шкаровський та Ігор Пуришев, раніше відомі як керівники комерційної служби телеканалу "1+1".
Усього протягом 2008-2012 років державною програмою підготовки до Євро-2012 виділено 11,46 млн. грн. на проведення рекламних кампаній. Ще 44,26 млн. грн. виділено на "формування позитивного іміджу".
За ці кошти було виготовлено 5 великих інформаційних роликів – 4 для кожного міста, що прийматиме Євро-2012 (Київ, Харків, Донецьк, Львів) та один загальноукраїнський.
Окрім того, випущено ще 11 менших рекламних відео для привернення уваги до спортивної події в Україні.
Рекламу України вже можна було побачити на каналах ВВС, CNN, Euronews, Eurosport.
Проте українські глядачі в основному не задоволені якістю реклами України для закордонного глядача. Так, після демонстрації кожного нового ролику, у соціальних мережах зав’язувались жваві дискусії, у яких критикували відео. Особливо українські глядачі "не зацінили" ролик, в якому молода вчителька проводить урок англійської для людей різних спеціальностей. Тоді користувачі мережі вказували на помилки в англійській та висловлювались за те, що тональність ролика загалом принижує українців.
Вартість ролику "Вчителька" становить 1,2 млн. грн. Окрім того, в серії "Ми чекаємо на Євро" є ще відео "Будівельник", "Покоївка", "Офіціанти" та "Фінальний" на загальну суму 6,15 млн. грн.