Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Збитки від вибухів на залізниці на Сході становлять 230 млн гривень

Збитки від вибухів на залізниці на Сході становлять 230 млн гривень
Фото: swrailway.gov.ua
Для відновлення 7 підірваних терористами залізничних мостів на сході України необхідно 50 млн грн.

"Для відновлення 7 залізничних мостів зараз необхідно провести їх детальне обстеження і розробити проектно-кошторисну документацію відновлювальних робіт. Орієнтовна вартість робіт з відновлення залізничних мостів складає майже 50 млн грн, в тому числі матеріали і конструкції будуть коштувати не менше 15 млн грн ", - йдеться в повідомленні прес-служба Міністерства інфраструктури України. 

Роботи з відновлення зруйнованих об'єктів інфраструктури будуть виконувати структурними підрозділами залізниць України. Для забезпечення доступу на об'єкти і їх відновлення здійснюється оперативне взаємодія з силами АТО. 

Крім того, для відновлення залізничних шляхів, пошкоджених внаслідок бойових дій, необхідно замінити 150 метрів колійної решітки, вкласти один стрілочний перевід і відновити будівлю чергового по переїзду. Орієнтовна вартість цих робіт складає 600 тис. грн. У прес-службі зазначили, що станом на 6 липня залізничники оперативно відремонтували 35 об'єктів колійного господарства. Водночас 63 об'єкта, до яких доступ неможливий, залишаються зруйнованими, а рух поїздів на певних напрямках закрито. 

Всього в результаті несанкціонованого втручання на Донецькій, Придніпровській та Південній залізницях пошкоджено 99 об'єктів інфраструктури, у тому числі 56 - по колійному господарству і 43 - з енергопостачання. Орієнтовна сума збитків становить близько 230 млн грн. 

Як повідомляв iPress.ua, 7 липня приблизно о 13.00 в районі населеного пункту Новобахмутівка підірваний залізничний міст, що проходить над дорогою Слов'янськ-Донецьк-Маріуполь. В результаті вибуху сталося обвалення прольотів моста на автодорожнє полотно. У момент вибуху на залізничній лінії знаходився вантажний склад.

5 липня терористи підірвали міст через річку Сіверський Донець в селі Трьохізбенка, що неподалік від Луганська.

1 липня на двох ділянках Донецької залізниці 1 липня сталися вибухи через мінування залізничних колій.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян