Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Зелений чай нейтралізує цукор від споживання вуглеводів

Зелений чай нейтралізує цукор від споживання вуглеводів
Фото: dolce-vita-online.com
Науковці Університету штату Пенсільванія (США) довели, що інгредієнт зеленого чаю допомагає знижувати рівень цукру у крові, але лише при споживанні вуглеводних продуктів на зразок хліба. Це відкриття, переконані вчені, може привести до розробки нових видів дієти.

Дослідники розділили піддослідних гризунів на кілька груп відповідно до їх маси. Після голодування мишам давали звичайний кукурудзяний крохмаль, мальтозу або сахарозу. Одна група також отримувала галлат епігаллокатехін (EGCG) - антиоксидант, що міститься в зеленому чаї. Потім фахівці перевірили рівень цукру в крові у всіх гризунів.

З'ясувалося, що поєднання кукурудзяного крохмалю з EGCG значно зменшило зростання концентрації цукру в крові у представників відповідної групи в порівнянні з тими тваринами, яким не давали галлат епігаллокатехін. Різниця в стрибку глюкози становила 50%.

Доза EGCG, яку отримували миші, була еквівалентна тій кількості антиоксиданту, яку людина споживає, випиваючи півтори чашки зеленого чаю.

Опираючись на отримані результати, автори досліджень вважають, що зелений чай здатний допомогти контролювати типове підвищення рівня цукру в крові, яке відбувається при поїданні вуглеводистих харчових продуктів на зразок хліба.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Науковці пропонують вводити інсулін через ніс

Цікаво, що антиоксиданти зеленого чаю суттєво не впливають на концентрацію глюкози в крові у тих гризунів, яких годували глюкозою або мальтозою. Фермент альфа-амілаза, що виробляється як в роті, так і в підшлунковій залозі, допомагає перетворити крохмаль в мальтозу і глюкозу. EGCG може пригнічувати здатність цього ферменту руйнувати крохмаль, і це підтверджує нинішнє дослідження, за яким виявили, що антиоксидант знижує активність альфа-амілази в підшлунковій залозі на 34%.

Якщо такий же механізм діє у людини, для обмеження стрибка рівня глюкози слід всього лише відмовитися від додавання цукру в зелений чай. При цьому не потрібно забувати про те, що чай необхідно випивати одночасно з поїданням вуглеводистих продуктів, тобто чашка після тосту ніяк не вплине на зміну рівня цукру в крові.

За матеріалами: Medical Xpress.

Реальні кейси: як лінкбілдинг допоміг українським компаніям збільшити продажі
Реальні кейси: як лінкбілдинг допоміг українським компаніям збільшити продажі
Від залежності до партнерства. Чеський приклад для Європи – Hudson Institute
Від залежності до партнерства. Чеський приклад для Європи – Hudson Institute
Як обрати вишиванку дитині у 2026 році – тренди, тканини та орнаменти
Як обрати вишиванку дитині у 2026 році – тренди, тканини та орнаменти
Великі держави більше не всесильні. Україна, Іран і Тайвань змінюють правила гри для тих, хто звик диктувати силою – Wall Street Journal
Великі держави більше не всесильні. Україна, Іран і Тайвань змінюють правила гри для тих, хто звик диктувати силою – Wall Street Journal
Україна має виграти не лише війну, а й битву за пам’ять. Інакше мир стане лише паузою перед новою агресією росії – CEPA
Україна має виграти не лише війну, а й битву за пам’ять. Інакше мир стане лише паузою перед новою агресією росії – CEPA
Європа, що розвивається, стала історією успіху ЄС. Її наступний прорив може початися з українських оборонних технологій – Тімоті Еш
Європа, що розвивається, стала історією успіху ЄС. Її наступний прорив може початися з українських оборонних технологій – Тімоті Еш
FP-7 та інституційна історія протиракетної оборони. Чи може українська Freya стати вигідною альтернативою Patriot? – Фабіян Гоффманн
FP-7 та інституційна історія протиракетної оборони. Чи може українська Freya стати вигідною альтернативою Patriot? – Фабіян Гоффманн
Коли росія програє. Завершення війни стане початком перегонів за збереження миру й перетворення континенту – Максим Безносюк і Вільям Діксон
Коли росія програє. Завершення війни стане початком перегонів за збереження миру й перетворення континенту – Максим Безносюк і Вільям Діксон