Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Жуляни" нарощують пасажиропотік, "Бориспіль" - втрачає

Фото: kbp.aero
Київський аеропорт "Жуляни" з початку року збільшив свій пасажиропотік майже в три рази, на 189%. Це значне зростання на тлі падіння пасажиропотоку на 19,1% у головного аеропорту країни - "Борисполя".

У період з січня до квітня пасажиропотік в аеропорту "Київ" ("Жуляни") зріс на 189%, з 157 тис осіб до 453,9 тис пасажирів, інформує прес-служба "Жулян", пише "КомерсантЪ-Украина".

З них на міжнародні рейси припало 316,3 тис пасажирів (у минулому році - 143,9 тис), а на внутрішні - 137,5 тис осіб (щодо 7,1 тис роком раніше). Кількість рейсів збільшилася на 118%, до 10,8 тис. Аеропорт також опрацював близько 110 т поштових вантажів.

Після краху авіакомпанії "АероСвіт" на початку цього року ринок уповільнив темпи зростання, а тому показники "Жулян" виглядають досить переконливими. Для порівняння: аеропорт "Одеса" за чотири місяці збільшив пасажиропотік на 16%, до 247 тис осіб, аеропорт "Харків" - на 37%, до 144,4 тис осіб, аеропорт "Донецьк" - на 6,7%, до 269 тис осіб.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У "Борисполі" евакуювали пасажирів через інформацію про замінування 

Натомість, найбільший в Україні аеропорт "Бориспіль" обслужив в цей період 1,78 млн пасажирів, тоді як роком раніше цей показник становив 2,2 млн людей. Решта аеропортів поки що не публікували статистику за квітень.

Аеропорт "Жуляни" входить до п'ятірки найбільших аеропортів країни. Торік "Жуляни" обслужили 862 тис пасажирів (+83,4%). У травні 2012 року в "Жулянах" відкрили новий пасажирський термінал, кошти інвестувала компанія "Майстер-Авіа". Базові перевізники аеропорту - "Візз Ейр Україна" (бренд Wizz Air) і "Ютейр-Україна".

Зазначимо, що за останні два роки "Жулянам" вдалося переманити з "Борисполя" кілька великих перевізників. Зокрема, у 2011 році в аеропорт перейшла лоукост-компанія Wizz Air. Торік вона обслужила 630 тис осіб (+10,5%). З лютого 2012 року "ЮТейр-Україна" запустила в "Жулянах" регіональну програму, хоча раніше компанія працювала в "Борисполі". Пасажиропотік "Ютейр-Україна" торік становив 420 тис осіб (+90%).

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян