Журнал Forbes оприлюднив рейтинг найдорожчих брендів світу
Перше місце в шостий раз поспіль залишилося за компанією Apple, вартість якої, за оцінками видання, досягає $154,1 млрд. Друге місце зайняла Google, чия вартість збільшилася до $82,5 млрд, третє - Microsoft, ціна якої склала $75,2 млрд.
Повністю рейтинг можна побачити на сайті журналу Forbes.
Четверте і п'яте місця зайняли Coca-Cola ($56 млрд) і Facebook ($52,6 млрд), що потіснила на цій позиції IBM.
Нагадаємо, що нещодавно компанія Apple вперше за 13 років відзвітувала про падіння квартальних показників продажів продукції.
Як зазначає The New York Times, Apple покладає великі надії на Apple Music і iCloud, а також на аксесуари для Apple Watch. Продажі iPad ж, незважаючи на високі очікування, демонстрували невтішні результати.
Проте, Apple збільшує розмір квартальних дивідендів компанії на 10% до 57 центів за акцію. Крім того, компанія повідомила про збільшення обсягу зворотного викупу акцій на $175 млрд замість $140 млрд.