"Золотого ведмедя" отримав китайський детектив "Чорне вугілля, тонкий лід". Трейлери кращих стрічок
Журі під головуванням американського продюсера Джеймса Шамуса зробило свій вибір: "золотим ведмедем" Берлінського міжнародного кінофестивалю став фільм "Чорний вугілля, тонкий лід" ("Bai Ri Yan Huo") китайського режисера Йинан Дяо.
Фільм формально відтворює структуру класичного кіно-детектива (включаючи такі неодмінні атрибути жанру як загадкові вбивства, самотній вовк-поліцейський, фатальна красуня), але розповідає при цьому про реальне життя сучасного китайського суспільства.
Приз за кращу чоловічу роль отримав виконавець головної ролі в цьому фільмі Ляо Фань.
Стоп-кадр фільму
Приз за кращу жіночу роль отримала японська красуня Хару Курокі за роль у фільмі старого майстра японського кіно Йодзі Ямади "Маленький будинок" ("Chisai Ouchi"), про драму японської сім'ї в сорокові роки минулого століття.
"Срібного ведмедя" за видатне мистецьке досягнення отримала Чанг Ценг, оператор фільму "Масаж наосліп" ("Tui Na") китайського режисера Лоу Йе (спільне виробництво Китаю і Франції).
Рішення журі Берлінале традиційно не збіглося із думку більшості критиків, хто пророкував очевидну перемогу фільму 53-річного американського режисера Річарда Лінклейтера "Дитинство". Фільм, назву якого можна дуже приблизно перекласти як "Отроцтво", "Юність" або "Дитинство хлопчика", унікальний вже в силу історії свого створення: він знімався впродовж дванадцяти років.
Символічним можна вважати присудження призу імені Альфреда Бауера (Alfred-Bauer-Preis) "за відкриття нових перспектив" 92-річному метру французького кіно Алена Ренэ. Нагороджена була його стрічка "Любити, пити і співати" ("Aimer, Boire et chanter").
Швидше втішним здався і приз за найкращий сценарій дістався ще одному фавориту критики - стрічці "Хресний шлях" ("Kreuzweg") молодого німецького режисера Дітріха Брюггемана (Dietrich Brüggemann). Над сценарієм цієї картини він працював разом зі своєю сестрою Ганною (Anna Brüggemann).