У мережі з'явилася повна стенограма запису "чорної скриньки" Airbus А320
Стенограму подає французьке видання Paris Match.
10:00
Літак злітає.
10:10
Капітан – Любіцу: "У мене не було часу, щоб сходити в туалет перед зльотом".
Любіц: "Ідіть, якщо хочете".
10:27
Літак досяг крейсерської висоти: 38000 футів (11500 м).
Командир просить Любіца переконатися, що літак рухається в режимі автопілота. Любіц відповідає. Він повторює капітану: "Ви можете йти. Можете йти".
10:28
Чути звуки, як капітан знімає ремінь безпеки; звук відкриття дверей. Капітан – Любіцу: "Лишаю все під твоїм контролем".
Любіц: "Сподіваюся".
10:30
Любіц один у салоні. Він блокує броньовані двері кабіни за допомогою кнопки "LOCK" так, що їх стало неможливо відкрити ззовні. Чутно звуки, які свідчать про перепрограмування автопілота, щоб прискорити темпи зниження з 38000 футів (11500 метрів) до 100 футів (30 метрів) за лічені хвилини.
10:33
Починається зниження, літак втрачає 3000 футів (900 м) за хвилину. Диспетчер кілька разів намагається зв'язатися з пілотом по радіо. Любіц не відповідає.
Капітан намагається відкрити двері кабіни і стукає: "Це я!" Його видно на камері у кабіні. Любіц бачить його на екрані, але не реагує. Капітан хапає кисневий баллон чи вогнегасник, щоб відкрити двері. Без реакції.
Капітан: "Заради бога, відкрий двері!"
10:34
Перший сигнал тривоги, звуковий і візуальний "Зашвидке зниження".
Жодної реакції з боку Любіца.
Крізь двері кабіни чутно перші ознаки паніки серед пасажирів.
10:35
Капітан судна просить знайти монтировку, яка захована в задній частині (повітряного судна?). Лунають потужніші удари в двері. Чути удари металевим предметом.
Судячи зі звуків, які є на запису, капітан судна намагається виламати двері за допомогою монтировки.
10:37
Звучить друге звукове попередження – звуковий та візуальний сигнал "Зближення з землею, набирайте висоту". Любіц не реагує.
Капітан: "Відкрий ці чортові двері!"
10:38
Попри фоновий шум, на запису можна чітко ідентифікувати дихання Любіца, оскільки він одягнув кисневу маску. Дихання – спокійне.
Висота – 13 тисяч футів (4000 метрів).
10:40
Чути голосний шум ззовні. В цей час в кабіні пілота лунає голосний вигук; Airbus чіпляє гору правим крилом.
Сигнал тривоги, крики пасажирів.
10:41
Літак врізається в гірський масив на висоті 5000 футів (1500 метрів) на швидкості 800 км/ч.
Вчора німецька авіакомпанія Lufthansa заявила про те, що виплатить €275 млн родичам пасажирів A320, що розбився в Альпах на півдні Франції.
Основним підозрюваним у справі проходить другий пілот літака Андреас Лубіц, який працював у Germanwings - дочірній компанії Lufthansa - який також загинув під час катастрофи літака. Відомо, що на момент катастрофи він був один у кабіні пілотів, а командир екіпажу Патрік Зонденхаймер намагався сокирою або іншим важким предметом проломити двері до неї.
Прокурор Дюссельдорфа Ральф Херренбрюк повідомляв, що Лубіц лікувався від суїцидальних нахилів перед отриманням льотної ліцензії, а в день аварії перебував на лікарняному.
Видання Bild писало, що він страждав від депресії після того, як його кинула дівчина, за словами якої Лубіц збирався увійти в історію, зробивши ефектний жест. Колишня подруга пілота, яка працює стюардесою, також вказувала на психологічні проблеми у Лубіца.
Як повідомляв iPress.ua, 24 березня у французьких Альпах розбився літак Airbus А-320, на якому перебували 146 пасажирів і 4 членів екіпажу.
Слідчі обшукали будинок Любітца, і не знайшли ні прощальної записки, ні будь-яких доказів політичних або релігійних мотивів його дій. Єдине, що вдалося знайти, - це порвана довідка про відпустку по хворобі на дату здійснення рейсу 4U9525.
Прокурор заявив про те, що справа кваліфікована, як "ненавмисне вбивство".
Виконавчий директор авіакомпанії Germanwings Томас Вінкельман повідомив, що на борту літака Airbus А-320, який розбився на півдні Франції, могли перебувати громадяни щонайменше 18 країн.
Серед пасажирів літака були громадяни Німеччини, Іспанії, США, Австралії, Аргентини, Ірану, Венесуели, Колумбії, Мексики, Японії, Казахстану, Ізраїлю, Данії, Нідерландів та Бельгії.