Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Нечесна гра в інтересах Януковича-молодшого

Нечесна гра в інтересах Януковича-молодшого
До ринку Укрзалізниці знову хочуть добратися фірмочки Олександра Януковича. Схоже, окремі медіа їм знову взялися у цьому допомагати.

Про це повідомив директор ТОВ "Корпорація КРТ" Олег Місьонг.

Нещодавні конкурсні торги, організовані ДП "Укрзалізничпостач", не минули без скандалів. Вчора, 10 червня, Антимонопольний комітет України розглядав скаргу, яка надійшла від учасників тендеру на рейкове скріплення - ТОВ "АТ Механіка" та ТОВ "Транскомплект-С".

Суб’єкти оскарження не погоджуються з рішенням ДП "Укрзалізничпостач", яке відхилило їхні пропозиції та обрало переможцем ТОВ "Експозиція" (дилер ТОВ "Корпорація КРТ"). Замовник торгів стверджує, що пропозиції ТОВ "АТ Механіка" та ТОВ "Транскомплект-С" не відповідали документації конкурсних торгів, а також спростовує їхні доводи.

Причиною відмови стали скомпільовані, іншими словами, підроблені технічні умови. По факту подані документи ТОВ "АТ Механіка" та ТОВ "Транскомплект-С" не можна назвати технічними умовами, які є обов’язковими для таких конкурсних торгів, адже йдеться про безпеку залізничних перевезень. До прикладу, згадані учасники торгів допустили низку порушень – подали титульні сторінки технічних умов у редакції 2007 року, які не можуть бути застосовані підприємствами Укрзалізниці через скасування їх погодження Укрзалізницею відповідно до судового рішення, інші сторінки документів подані за іншим проектом змін, який взагалі не був погодженим Укрзалізницею та, відповідно, не набув статусу нормативно-технічної документацій на цю продукцію. Іншими словами, подані технічні умови ТОВ "АТ Механіка" та ТОВ "Транскомплект-С" повністю йдуть в розріз із технічними вимогами, які ставить замовник – Укрзалізниця.

Крім того, переможцю конкурсних торгів ТОВ "Корпорація КРТ" відомо, що проект  змін №3 до технічних умов на елементи скріплення КПП-1 (клему, прокладку та вкладиш), на який посилаються скаржники, минулого року подавались виробником ТОВ "АТ Механіка" на погодження Укрзалізниці, проте так і не були погоджені. Причиною стало те, що підприємство взагалі не провело відповідних обов’язкових випробувань, які б мали підтвердити показники на продукцію. Про порушення обов’язкової процедури погодження внесення конструктивних змін у продукцію залізничного призначення на фоні відсутності випробувань взагалі згадувати не варто.

Щодо експлуатаційних властивостей скріплення для залізниці типу КПП-1, запропонованого до постачання ТОВ "АТ Механіка" та ТОВ "Транскомплект-С", то вони не відповідають фактичним вимогам. Наприклад, у своїх технічних параметрах один з показників "ресурс роботи" для цілого вузла становить 800 млн. тонн брутто пропущеного тоннажу, а "ресурс роботи" окремої деталі (прокладки) становить 550 млн. тонн брутто пропущеного тоннажу.

Під час розгляду скарг, ТОВ "АТ Механіка" не надало вичерпних відповідей на питання:

· Чому ними надані технічні умови, скомпільовані з технічних умов 2007 року та проекту непогоджених змін?

· Як характеристики вузла скріплення можуть бути відмінними від основних характеристик його складових елементів?

Не зрозумілим залишається і те, як дилер ТОВ "АТ Механіка" - ТОВ "Транскомплект-С" міг запропонувати на скріплення ціну, нижчу, аніж виробник?

За результатами засідання, АМК вирішено зробити перерву та  направити запит до Укрзалізниці щодо надання додаткових документів та інформації по суті скарги.

До слова, на засіданні Антимонопольного комітету України були присутні журналісти телеканалу ZiK, які уже раніше залучалися до участі у розгляді скарг та позовів ТОВ "АТ Механіка". Так, журналісти телеканалу ZiK висвітлювали судове засідання Господарського суду м. Києва за справою № 910/20537/14 за позовом ТОВ "АТ Механіка" до ДП "Укрзалізничпостач" (щодо визнання недійсним рішення замовника про обрання ТОВ "Експозиція" переможцем торгів на закупівлю скріплення проміжного типу КПП ред.)

Однак, зацікавлення журналістів цією судовою справою зникло після озвучення аргументованої позиції відповідачів щодо безпідставності вимог ТОВ "АТ Механіка". На жаль, не висвітлювали журналісти телеканалу ZiK ані результати розгляду справи Господарським судом м. Києва, ані перегляд рішення Київським апеляційним господарським судом, рішеннями яких позовні вимоги ТОВ "АТ Механіка" визнані необґрунтованими.

ТзОВ Корпорація КРТ сподівається, що цього разу ми не станемо свідками чергового неприхованого обстоювання  інтересів АТ "Механіка", директор якої постійно раніше позиціонувався  як "експерт" чи "постраждала сторона" в телепроекті "Наші гроші" на телеканал ЗІК.

Нагадуємо, що донедавна ТОВ "АТ Механіка" було тісно зв’язано з ТзОВ "Євроинвестстрой", через зв’язок з яким і отримувало замовлення на постачання товарів і послуг на залізницю.

"Досить брехати. Перемоги не видно". росіяни вже починають говорити, що програли війну – С. Фредерік Старр
Про катастрофічну для росіян контратаку в Курській області. Та про провал українського фронту біля Великої Новосілки – Дональд Гілл
Про катастрофічну для росіян контратаку в Курській області. Та про провал українського фронту біля Великої Новосілки – Дональд Гілл
Україні дозволили обмежено бити по росії західною зброєю. Тим часом спільники путіна лякають всіх ядерною війною – Філліпс О'Брайен
Україні дозволили обмежено бити по росії західною зброєю. Тим часом спільники путіна лякають всіх ядерною війною – Філліпс О'Брайен
Полювання на
Полювання на "Червоний Жовтень". Вплив військової фантастики на майбутні війни – Мік Раян
Про
Про "провокацію" та "ескалацію". путін розчарований – Том Купер
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
"Біла гарячка" путіна і удар балістичною ракетою по Дніпру. Відповідь за знищення лояльних путіну командирів? – Том Купер
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times