Про це пише "Економічна правда" з поиланням на bloomberg.
Видання пише, що популярність до віртуальних інфлюенсерів прийшла раніше Covid-19. Однак, обмеження пересувань привела до зростання популярності на цьому ринку.
"Віртуальні впливові особи, хоча і фальшиві, мають реальний бізнес-потенціалом", - говорить Крістофер Траверс, засновник virtualhumans.org, веб-сайту, присвяченого даній галузі.
"У довгостроковій перспективі з ними дешевше працювати, ніж з людьми, вони на 100% керовані, можуть з'являтися одночасно в багатьох місцях і, що найбільш важливо, ніколи не старіють і не вмирають".
Відзначається, що цифрові аватари можуть залучити партнерські відносини з великими брендами.
Видання наводить у приклад віртуальну модель Ліл Мікела з 2,8 мільйонами підписниками у соціальних мережах, вона просуває рекламні кампанії Calvin Klein, Prada і інші бренди.
Фото esquire / портрет Ліл Мікела
Компанія OnBuy оцінює, що в цьому році вона заробить для своїх творців близько 11,7 мільйона доларів.
Видання також зазначає, що крім цифрових аватарів з людською зовнішністю є і придумані персонажі з не менш значною кількістю підписників.
Такі компанії, як Superplastic, роблять ставку на більш фантастичні створіння, такі як Янки і Гуггімон, у яких 2,3 мільйона підписників в Instagram.
Янки - відомий каскадер, схожий на високого кота, схрещеного з ведмедем, а Гуггімон - на високого кролика з акулячими зубами.
"Оскільки вони живуть як у фізичному, так і в цифровому світі, їх всесвіт дійсно не має меж", - сказав засновник Superplastic Пол Будниц.
"Гуггімон може тусуватися з The Chainsmokers і Ріко Насті, а на наступний день вести свій DeLorean повз вітрину міні-маркету. Це поєднання створює величезний потенціал для залучення уваги і заробляння грошей. Є нескінченний потенціал для більшої кількості контенту, а творчі можливості обмежені тільки тим, що може робити комп'ютер", - зазначив він.
Читайте також: Пандемія погіршила стан демократії у 80 країнах - Freedom House