Adidas оголосив про збитки свого бренду Reebok у 2012 році
Adidas, другий найбільший у світі виробник спортивного одягу, заявив, що у четвертому кварталі минулого року зазнав збитків на суму €239 млн після того, як переглянув темпи розвитку Reebok.
Минулого року керівництво Adidas вже зменшило на третину запланований показник продажів Reebok, якого компанія мала сягнути до 2015 року.
Загалом за 2012 рік операційний прибуток компанії скоротився на 3,4% до €920 млн.
Збитки Reebok спричинили низькі продажі бренду у США, Латинській Америці і Бразилії.
Минулого року бренд зазнав поразки із запуском лінії спортивного взуття, яке посилює тонус м'язів. У четвертому кварталі 2012 року продажі Reebok скоротилися на 12% до €428 млн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Adidas розраховує на €1,5 млрд прибутку під час Євро-2012
Проблеми у Reebok розпочалися ще у другому кварталі 2012 року, коли викрили випадки шахрайства в індійському підрозділі компанії.
Adidas придбав Reebok у 2005 році, і з того часу намагався позиціонувати бренд як одяг для занять фітнесом, йогою і танцями.
У четвертому кварталі 2012 року продажі Reebok скоротилися на 12% до €428 млн.
Однак незважаючи на проблеми Reebok, голова Adidas Герберт Хайнер заявив, що рік був вдалим для групи. "Наші продукти ще один рік поспіль були популярними, марка фігурувала під час усіх головних спортивних подій року".
За матеріалами BBC