Adidas розраховує на €1,5 млрд прибутку під час Євро-2012
Крім того, завдяки проведенню Євро-2012 Adidas має намір розширювати мережу дрібних продаж своєї продукції в Україні та Польщі.
За 2012 рік – ріст продажу на 25-27%
Із січня по березень 2012 року прибуток компанії виріс на 17% - до €3,8 млрд, а чистий прибуток компанії після сплати усіх податків зріс на 38% - до €289 млн.
Згідно із власними прогнозами компанії, за 2012 рік збільшення обсягів продаж очікується на 10% - до €14,6 млрд та збільшення прибутку до 17% - до €785 млн, передає видання Handelsblatt.
Нагадаємо, Аdidas є постачальником м’ячів для всіх основних футбольних турнірів UEFA. Компанія понад півстоліття залишається лідером на ринку спортивних товарів у всьому світі та забезпечує екіпіровку усіх суддів, багатьох команд-учасниць чемпіонатів Європи з футболу.
На Євро-2012 Adidas одягає футболістів 16 збірних країн та забезпечує їх усім спортивним інвентарем.
Серед клієнтів компанії також збірні Іспанії та Німеччини, яким прогнозують успіх на чемпіонаті Європи із футболу.
Глобальними партнерами Євро-2012 є відомі торгові бренди Аdidas, Castrol, Coca-Cola, Hyundai-Kia, Carlsberg і McDonald's та Sharp.
Компанія постійно веде конкуренцію із американським Nike та німецькою Puma.