Adidas продає свій бренд Reebok за 2,1 мільярда євро
13 серпня 2021, 13:43
Фото: megapolisplus.com.ua
Німецька компанія Adidas заявила, що домовилась про продаж свого бренду спортивного одягу, взуття та аксесуарів Reebok американській Authentic Brands Group на загальну суму до 2,1 млрд євро.
Про це повідомляється в офіційному прес-релізі Adidas.
Зазначається, що сторони очікують закрити угоду у першому кварталі 2022 року.
При цьому, Adidas планує направити основну частину коштів від продажу Reebok на заохочення акціонерів.
"Reebok - цінна частина Adidas, і ми вдячні за внесок, який бренд та команда зробили для нашої компанії. З цією зміною власника ми вважаємо, що бренд Reebok матиме хороші позиції для довгострокового успіху", - заявив гендиректор Adidas Каспер Рорстед.
Водночас засновник компанії Authentic Brands Group Джеймі Солтер заявив, що для них продовження історії Reebok - "велика честь".
"Це важлива віха для компанії ABG, і ми прагнемо зберегти цілісність, інновації та цінності Reebok. Ми з нетерпінням чекаємо тісної співпраці з командою Reebok, щоб розвивати успіх бренду", - сказав він.
Американська Authentic Brands Group володіє, зокрема, спортивним журналом Sports Illustrated, виробником тенісного спорядження Prince та брендами одягу Forever 21 і Juicy Couture.
Повідомляється також, що Adidas придбав бренд Reebok у 2006 році за 3,8 млрд дол.
Про свій намір продати бренд Adidas офіційно оголосила в лютому 2021 року. Таке рішення ухвалили у процесі розробки нової п'ятирічної стратегії.
Тоді йшлося про те, що компанія планує зосередити свої зусилля на подальшому зміцненні позицій бренду Adidas на світовому ринку спортивних товарів.