Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Аеропорт "Бориспіль" не варто передавати в концесію - керівництво

Аеропорт
Фото: з вільних джерел
Зубко також наголосив, що передання в концесію "Борисполя" безумовно не має бути пріоритетом для держави, оскільки є велика кількість регіональних аеропортів.

Міжнародний аеропорт "Бориспіль" зможе принести більше користі, залишившись у держвласності, повідомляє "Економічна Правда".

Про це заявив заступник гендиректора аеропорту "Бориспіль" із комерційної діяльності та стратегічного розвитку Георгій Зубко під час дебатів "Державні інфраструктурні монополії: залишити не можна приватизувати", повідомляє "Інтерфакс-Україна".

"На сьогодні ми вважаємо, що аеропорт "Бориспіль" поки що не варто продавати або передавати в концесію. Ще чотири роки тому він був збитковим і, напевно, його можна було б приватизувати", - сказав Зубко в п'ятницю.

"Але сьогодні він платить до бюджету кілька мільярдів гривень. І ми як менеджмент говоримо, що це далеко не межа: розв'яжіть наші руки корпоратизацією і ми покажемо результат", - заявив він.

Зубко також наголосив, що передання в концесію "Борисполя" безумовно не має бути пріоритетом для держави, оскільки є велика кількість регіональних аеропортів.

Він також зазначив, що керівництво "Борисполя" підтримує ідею того, що держуправління не є ефективною управлінською моделлю і наполягає на необхідності завершення корпоратизації аеропорту.

Зубко також зазначив, що в авіагалузі концесія - більш вдалий інструмент, ніж приватизація.

Як повідомлялося, Міністерство інфраструктури готує пілотні проекти з передання в концесію регіональних аеропортів, повідомив журналістам у кулуарах міністерства міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Раніше Міністерство інфраструктури під керівництвом Володимира Омеляна планувало передати в концесію міжнародні аеропорти "Бориспіль" і "Львів" ім. Данила Галицького із залученням регіональних аеропортів, повідомляється на сайті міністерства.

Нагадаємо, що "Укрзалізниця" призначила додатковий нічний рейс експреса до аеропорту "Бориспіль" із 27 жовтня.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян