Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Аеросвіт" та МАУ об’єднаються для концесії аеропорту "Бориспіль"

Фото: training.com.ua
Два українських авіаперевізники планують створити консорціум з третім партнером та спільно взяти участь у конкурсі з концесії столичного аеропорту, про проведення якого заявило Міністерство інфраструктури.

Про це сказав президент Міжнародних авіаліній України Юрій Мірошников, повідомляє прес-служба підприємства.

За словами Юрія Мірошникова, МАУ та "Аеросвіт" не планують вкладати в аеропорт "Бориспіль" власні фінанси, а хочуть тільки  забезпечувати необхідний пасажиропотік.

"Ми розглядаємо себе як партнерів, які вносять свої обсяги перевезень. До консорціуму увійдуть авіакомпанії, які забезпечуватимуть хліб аеропортові, професійна структура керівництва та інвестор", - розповів Юрій Мірошников.

Проте інвестора, зазначив президент МАУ, ще тільки починають шукати.

"Окремо брати участь у конкурсі немає сенсу. Якщо ж не брати участі, то інтереси базових авіаперевізників не будуть враховані. А, якщо буде тільки одна компанія – це викличе підозри", - додав він.

Європейський концесіонер – ризик

На думку президента МАУ, аеропорту "Бориспіль" не потрібен європейський концесіонер, тому ще це ризиковано.

"Міжнародний концесіонер може отримати "Бориспіль", аби "вбити" його, щоб він не зміг розвиватись, як заплановано, у великий хаб", - сказав Юрій Мірошников.

Щодо українських структур, які можуть претендувати на роль концесіонера столичного аеропорту, Юрій Мірошников вважає, що навіть за наявності необхідних фінансових ресурсів вони не зможуть добре працювати, тому що не мають відповідного досвіду.

Також ризиком, сказав президент МАУ, є залучення концесіонера в особі комерційної структури, тому що це може негативно відобразитись на аеропортових зборах та орендних платежах.

Юрій Мірошников зазначив, що у конкурсі на визначення концесіонера має йтися про умову про прив’язку концесійного збору до обороту підприємства та сформувати ці умови таким чином, аби концесіонер розвивав інфраструктуру підприємства без підвищення зборів.

Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен