Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Аеросвіт" та МАУ об’єднаються для концесії аеропорту "Бориспіль"

Фото: training.com.ua
Два українських авіаперевізники планують створити консорціум з третім партнером та спільно взяти участь у конкурсі з концесії столичного аеропорту, про проведення якого заявило Міністерство інфраструктури.

Про це сказав президент Міжнародних авіаліній України Юрій Мірошников, повідомляє прес-служба підприємства.

За словами Юрія Мірошникова, МАУ та "Аеросвіт" не планують вкладати в аеропорт "Бориспіль" власні фінанси, а хочуть тільки  забезпечувати необхідний пасажиропотік.

"Ми розглядаємо себе як партнерів, які вносять свої обсяги перевезень. До консорціуму увійдуть авіакомпанії, які забезпечуватимуть хліб аеропортові, професійна структура керівництва та інвестор", - розповів Юрій Мірошников.

Проте інвестора, зазначив президент МАУ, ще тільки починають шукати.

"Окремо брати участь у конкурсі немає сенсу. Якщо ж не брати участі, то інтереси базових авіаперевізників не будуть враховані. А, якщо буде тільки одна компанія – це викличе підозри", - додав він.

Європейський концесіонер – ризик

На думку президента МАУ, аеропорту "Бориспіль" не потрібен європейський концесіонер, тому ще це ризиковано.

"Міжнародний концесіонер може отримати "Бориспіль", аби "вбити" його, щоб він не зміг розвиватись, як заплановано, у великий хаб", - сказав Юрій Мірошников.

Щодо українських структур, які можуть претендувати на роль концесіонера столичного аеропорту, Юрій Мірошников вважає, що навіть за наявності необхідних фінансових ресурсів вони не зможуть добре працювати, тому що не мають відповідного досвіду.

Також ризиком, сказав президент МАУ, є залучення концесіонера в особі комерційної структури, тому що це може негативно відобразитись на аеропортових зборах та орендних платежах.

Юрій Мірошников зазначив, що у конкурсі на визначення концесіонера має йтися про умову про прив’язку концесійного збору до обороту підприємства та сформувати ці умови таким чином, аби концесіонер розвивав інфраструктуру підприємства без підвищення зборів.

Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О’Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер