Влада позбудеться "Борисполю", бо не може вирішити його проблем
Відповідну постанову вчора підписав прем’єр-міністр Микола Азаров.
Умови конкурсу, на якому уряд обере концесіонера, має розробити Міністерство інфраструктури.
Основна мета передачі аеропорту в концесію – вирішити низку питань підприємства, які пов’язані з рівнем обслуговування пасажирів та авіакомпаній.
Концесіонер повинен забезпечити підвищення рівня наземного сервісу, продуктивність роботи персоналу, збереження усіх робочих місць та соціальних гарантій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українцям платитимуть за втрачений багаж, як у Європі
"Перевага цієї форми роботи полягає в тому, що сам аеропорт залишається в державній власності, а інвестиційне навантаження бере на себе приватний інвестор. Для аеропорту "Бориспіль" це дуже важливо – адже все, що було побудоване до Євро-2012, будувалось за кредитні кошти", - цитує прес-служба Мінінфраструктури заступника голови відомства Дмитра Демидовича.
Дмитро Демидович додав, що держава визначатиме політику розвитку аеропорту, а приватний інвестор фінансуватиме це, що створить "сильний тандем".
Згідно з умовами конкурсу, майбутній концесіонер "Борисполя" повинен буде обслуговувати кредитні зобов’язання на суму понад $600 млн та інвестувати у розширення терміналу D з добудовою трансферної зони й термінальної частини з обслуговування внутрішніх рейсів. Загальна сума інвестицій за два роки має становити не менше 2,3 млрд грн.