Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Найбільші авіаперевізники не хочуть працювати у новому терміналі Борисполя

Найбільші авіаперевізники не хочуть працювати у новому терміналі Борисполя
Фото: tsn.ua
Лідери вітчизняного ринку пасажирських авіаперевезень "АероСвіт" і МАУ відмовилися цьогоріч переходити в новий міжнародний термінал D аеропорту "Бориспіль".

Гендиректор аеропорту Бориспіль Антон Волов каже, що перевізники опираються змінам та продовжать роботу в терміналах B і F ще на пів року, пише "КомерсантЪ-Україна".

У терміналі D неможливі повноцінні транзитні перевезення: у ньому не передбачена трансферна зона, і немає можливості приймати внутрішні рейси. Однак "АероСвіт" і МАУ здебільшого працюють з транзитними пасажирами і тому зможуть перейти в новий термінал лише після його доопрацювання.

Але коли саме буде доопрацьований і добудований термінал D - невідомо, так як новий проект досі не узгоджений.

Слід зазначити, що термінал був відкритий Президентом Віктором Януковичем 28 травня перед чемпіонатом Євро-2012, але приймав винятково чартерні рейси. Зараз тут обслуговують регулярні рейси Norwegian Air Shuttle, Air Arabia і Turkish Airlines, а також працює VIP-сектор.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В "Борисполі" шукають орендарів для нового терміналу

Зауважимо, що площа терміналу D становить 107 тис кв м, він зможе обслуговувати до 15 мільйонів пасажирів на рік. Комплекс вперше в Україні обладнано системою пасажирських конвеєрів. Вартість терміналу з урахуванням залучення іноземних інвестицій становить 4,8 млрд грн. Будівництво тривало близько чотирьох років.

Нагадаємо, згідно з оцінками Державіаслужби, пасажирські перевезення в першому півріччі виконували 29 українських авіакомпаній, близько 75% перевезень здійснено авіакомпаніями "АероСвіт" і "Міжнародні авіалінії України".

Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О’Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер