Найбільші авіаперевізники не хочуть працювати у новому терміналі Борисполя
Гендиректор аеропорту Бориспіль Антон Волов каже, що перевізники опираються змінам та продовжать роботу в терміналах B і F ще на пів року, пише "КомерсантЪ-Україна".
У терміналі D неможливі повноцінні транзитні перевезення: у ньому не передбачена трансферна зона, і немає можливості приймати внутрішні рейси. Однак "АероСвіт" і МАУ здебільшого працюють з транзитними пасажирами і тому зможуть перейти в новий термінал лише після його доопрацювання.
Але коли саме буде доопрацьований і добудований термінал D - невідомо, так як новий проект досі не узгоджений.
Слід зазначити, що термінал був відкритий Президентом Віктором Януковичем 28 травня перед чемпіонатом Євро-2012, але приймав винятково чартерні рейси. Зараз тут обслуговують регулярні рейси Norwegian Air Shuttle, Air Arabia і Turkish Airlines, а також працює VIP-сектор.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В "Борисполі" шукають орендарів для нового терміналу
Зауважимо, що площа терміналу D становить 107 тис кв м, він зможе обслуговувати до 15 мільйонів пасажирів на рік. Комплекс вперше в Україні обладнано системою пасажирських конвеєрів. Вартість терміналу з урахуванням залучення іноземних інвестицій становить 4,8 млрд грн. Будівництво тривало близько чотирьох років.
Нагадаємо, згідно з оцінками Державіаслужби, пасажирські перевезення в першому півріччі виконували 29 українських авіакомпаній, близько 75% перевезень здійснено авіакомпаніями "АероСвіт" і "Міжнародні авіалінії України".