Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українцям платитимуть за втрачений багаж, як у Європі

Українцям платитимуть за втрачений багаж, як у Європі
Фото: tsn.ua
Пасажири внутрішніх авіарейсів в Україні отримають більше прав, вимагаючи компенсацію за втрачений багаж або скасований рейс.

Міністерство інфраструктури готує нові правила перевезення пасажирів і багажу, завдяки яким порядок компенсацій для пасажирів європейських рейсів буде поширюватися на всі перельоти, в тому числі і внутрішні. Зараз на внутрішніх рейсах компенсація набагато менша.

Про це пише газета "Коммерсантъ Украина".

В обґрунтуванні необхідності прийняття нових правил компенсації йдеться про те, що їх треба уніфікувати із правилами Євросоюзу і прийнятим торік Повітряним кодексом.

Згідно з новими правилами, якщо пасажирам авіакомпанії відмовлено в перевезенні проти їхньої волі, перевізник повинен видати їм компенсацію в залежності від дальності польоту: €250 для рейсів протяжністю до 1500 км, €400 для рейсів на 1500-3500 км і €600 для рейси дальністю понад 3500 км. Сьогодні на таку компенсацію можуть розраховувати лише пасажири європейських рейсів.

Натомість пасажири внутрішніх рейсів у кращому випадку отримують компенсацію документально підтверджених витрат – до $100 на добу.

Компенсація за затримку багажу залишиться незмінною – всього $50. А от за втрату багажу компенсація зросте. Максимальна компенсація за втрачений багаж на внутрішніх рейсах повинна буде становити близько €1200 євро на людину і не залежати від ваги і кількості сумок.

Зараз на внутрішніх рейсах виплачуються компенсації в розмірі, передбаченому Варшавською конвенцією: вартість одного кілограма втраченого або пошкодженого багажу оцінюється в $ 20 (або $ 400 за сумку з урахуванням того, що вона не може важити більше 20 кг).

У нових правилах приділено увагу і комфорту пасажирів. Зокрема, з'явилася норма про мінімальній відстані між кріслами - 73,66 см в економічному класі. Дуже часто авіакомпанії, щоб вмістити більше людей, ставлять крісла близько одне до одного.

Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight