Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українцям платитимуть за втрачений багаж, як у Європі

Українцям платитимуть за втрачений багаж, як у Європі
Фото: tsn.ua
Пасажири внутрішніх авіарейсів в Україні отримають більше прав, вимагаючи компенсацію за втрачений багаж або скасований рейс.

Міністерство інфраструктури готує нові правила перевезення пасажирів і багажу, завдяки яким порядок компенсацій для пасажирів європейських рейсів буде поширюватися на всі перельоти, в тому числі і внутрішні. Зараз на внутрішніх рейсах компенсація набагато менша.

Про це пише газета "Коммерсантъ Украина".

В обґрунтуванні необхідності прийняття нових правил компенсації йдеться про те, що їх треба уніфікувати із правилами Євросоюзу і прийнятим торік Повітряним кодексом.

Згідно з новими правилами, якщо пасажирам авіакомпанії відмовлено в перевезенні проти їхньої волі, перевізник повинен видати їм компенсацію в залежності від дальності польоту: €250 для рейсів протяжністю до 1500 км, €400 для рейсів на 1500-3500 км і €600 для рейси дальністю понад 3500 км. Сьогодні на таку компенсацію можуть розраховувати лише пасажири європейських рейсів.

Натомість пасажири внутрішніх рейсів у кращому випадку отримують компенсацію документально підтверджених витрат – до $100 на добу.

Компенсація за затримку багажу залишиться незмінною – всього $50. А от за втрату багажу компенсація зросте. Максимальна компенсація за втрачений багаж на внутрішніх рейсах повинна буде становити близько €1200 євро на людину і не залежати від ваги і кількості сумок.

Зараз на внутрішніх рейсах виплачуються компенсації в розмірі, передбаченому Варшавською конвенцією: вартість одного кілограма втраченого або пошкодженого багажу оцінюється в $ 20 (або $ 400 за сумку з урахуванням того, що вона не може важити більше 20 кг).

У нових правилах приділено увагу і комфорту пасажирів. Зокрема, з'явилася норма про мінімальній відстані між кріслами - 73,66 см в економічному класі. Дуже часто авіакомпанії, щоб вмістити більше людей, ставлять крісла близько одне до одного.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян