Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Аеросвіт" скасував усі внутрішні та середньомагістральні рейси

Фото: telegraf.com.ua
Авіакомпанія "АероСвіт" з лютого припиняє здійснення рейсів на середньомагістральних і регіональних повітряних лініях і планує з квітня відновити регулярні далекомагістральні рейси.

Про це йдеться у повідомленні перевізника.

"До початку літнього сезону "Аеросвіт" виконуватиме окремі рейси в Нью-Йорк, Пекін і Бангкок з урахуванням завантаження і необхідності вивозу пасажирів", - зазначає компанія.

Рейс Київ-Нью-Йорк-Київ у квітні-травні здійснюватиметься чотири рази на тиждень з подальшим збільшенням частотності до щоденної в пік літнього сезону; на який вже відкрили продаж квитків.

"Дистрибуцію перевезень Київ-Пекін-Київ та Київ-Бангкок-Київ відкриють відразу після затвердження графіка польотів за цими маршрутами", - уточнює "Аеросвіт".

Компанія також повідомила, що на лютий-березень запланована підготовка далекомагістрального флоту компанії до інтенсивної експлуатації в літній період, включаючи оновлення інтер'єру, переконфігурацію салонів низки повітряних суден, завершення планових робіт з техобслуговування парку Boeing 767.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Суд вирішив зачекати з банкрутством "Аеросвіту" до середини лютого

Перевізник додає, що вже повернув лізингодавцю один Boeing 767, що був повітряним судном найбільш раннього року випуску в далекомагістральних парку і найбільш дорогим за умовами лізингу.

На сьогоднішній день у складі дальньомагістрального флоту "АероСвіту" залишаються сім Boeing 767, середньомагістральні літаки Boeing 737 компанія також поетапно повертає лізингодавцям.

"Згідно з програмою реструктуризації, "Аеросвіт" зосередить свою діяльність на обслуговуванні чинної далекомагістральної мережі польотів з її подальшим розширенням, а також на перевезення пасажирів середньомагістральних і внутрішніми рейсами авіакомпаній-партнерів", - наголосили в повідомленні.

Нагадаємо, Господарський суд Київської області 29 грудня 2012 року розпочав провадження у справі про банкрутство компанії "АероСвіт". В ухвалі суду зазначили, що станом на 27 грудня 2012 року авіакомпанія має заборгованість перед кредиторами в розмірі понад 4,2 млрд гривень, тоді як загальна балансова вартість активів Аеросвіту становить майже 1,5 млрд гривень.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян