"Авіалінії Антонова" стали офіційним перевізником НАТО і США замість російської компанії, - ЗМІ
31 грудня 2016 року авіакомпанія Ruslan International, створена ДК "Антонов" спільно з російською групою "Волга-Дніпро", припинила своє існування. Про це пише французька газета Les Echos, інформує "Слово і Діло".
Таким чином, з 2017 року "Антонов" починає працювати самостійно під брендом Antonov Arilines.
Крім того, через 30 років після першого польоту в Ан-225, відомого як "Мрія", незабаром може з'явитися молодший брат. Так і не завершений другий екземпляр літака має бути завершений у 2017 році на замовлення китайської фірми AICC, яка міркує про створення нової складальної лінії в Китаї, вдихнувши тим самим друге життя в легенду "Антонова".
Нагадаємо, 18 листопада російська група "Волга-Дніпро" та українські "Авіалінії Антонова" вирішили закрити спільну вантажну авіакомпанію Ruslan International.
Російська компанія "Волга-Дніпро" - була найбільшим оператором Ан-124-100, який використовував їх для чартерних вантажоперевезень. Також "Руслани" використовує російська армія в парку 224 льотного загону.
Літаків "Руслан" не збирають з 2004 року. При цьому, попит на них у світі, за деякими оцінками, може сягати 260 машин. Наприкінці 2013 року Україна і Росія підписали договір про держпідтримку відновлення серійного виробництва літаків Ан-124 з двигуном Д-18Т і їхніх модифікацій. Однак, збройна агресія Росії проти України поставила хрест на цих планах.