Британський пивовар SABMiller виходить на китайський ринок
Новою угодою, сума якої дорівнює $864 млн, SAB намагається підкорити ринок пива у Китаї, який стрімко розвивається і є одним з найбільших у світі.
Регіональний директор SABMiller в Азійсько-Тихоокеанському регіоні Арі Мервіс заявив, що придбання Kingway відкриє для компанії доступ до китайського ринку, який зростає.
Компанія сподівається цього року збільшити продажі пива у регіоні на 14,5 млн гектолітрів. Минулого року компанія продала у Китаї 100 млн гектолітрів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пиво в Азії: напій економічного зростання
Ще минулого року керівництво компанії заявило, що розпочинає вихід на китайський ринок, що призведе до зростання прибутковості виробництва SABMiller. За даними компанії, у 2011 році 43% споживання пива у світі припадало на Китай.
Однак прибутки пивоварів у Китаї є невисокими, оскільки через велику кількість виробниківконкуренцію ціни на пиво низькі.
Угода стала наступним кроком SABMiller у збільшенні присутності в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. У 2011 компанія придбала австралійську Foster's за $10,2 млрд.
Окрім SABMiller, на азійський ринок виходять такі відомі у Європі виробники, як Carlsberg і Heineken, який у вересні минулого року придбав тайського виробника пива Tiger.
За матеріалами BBC