Британцям смакують польські огірки і майонез
Минули ті часи, коли польські продукти у британських супермаркетах купували лише поляки. Сьогодні продукція польського виробника користується великим успіхом у Британії.
Зокрема, лише у передріздвяні тижні частка продажів польського товару у супермаркетах мережі Tesco зросла на 40% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
За даними роздрібної торгівлі, найбільш популярними є: цукерки "Пташине молоко" від фірми Wedel , огірки Dawtona, шоколад Wawel, сік Tymbark і майонез Winiary.
Tesco вже протягом довгого часу робить ставку на польські продукти і збільшує їх продаж із кожним роком. У листопаді минулого року на полицях мережі супермаркетів з’явилося 75 нових товарів польського виробництва.
Більше того, акції, такі як "3 в 1", більше не створюють лише для англійських товарів і, все частіше у акційних пропозиціях мережі можна побачити польські продукти харчування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Польща просуватиме на ринках ЄС свої вафлі і торти
Мережа-гігант Tesco – це не єдиний рітейлер, який зацікавлений у продажі польських товарів. До прикладу, мережа магазинів Lidl, яка у 2011 році збільшила постачання польських продуктів на 40% у порівнянні з показниками роком раніше.
Загалом, минулого року польським виробникам вдалося реалізувати на ринках Європи товару на суму понад €15,5 млрд.
Нагадаємо, українці в ІІІ кварталі цього року збільшили приватні покупки в Польщі порівняно з аналогічним періодом минулого року на 8,5% - до $312,6 млн.
Громадяни України в середньому витрачали в польських магазинах близько $190, що на 9% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року, тоді як росіяни й білоруси збільшили середні витрати 32% і 26,5%, відповідно, до близько $100 і $220.
У той же час білоруси здійснили покупки в Польщі за аналогічний період на понад $230 млн, що на 46% більше показників ІІІ кварталу минулого року.
За матеріалами: Rzeczpospolita.