Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Чеська Skoda купила частку в українському локомотивному заводі

Чеська Skoda купила частку в українському локомотивному заводі
Фото: parovoz.com
Чеська компанія Skoda Transportation купила частку підприємства "Запорізький локомотив", створеного наприкінці минулого року Запорізьким електровозоремонтним заводом.

Про це із посиланням на гендиректора "Запорізького локомотива" Віталія Бондаренка пише "Капитал". Розмір чеської частки та суму угоди він не повідомив, інформує "Перший діловий" телеканал.

Будівництво нового цеху, в якому планується виготовлення електровозів, має розпочатися в березні. Також очікується, що цього року інвестиції з українського боку становитимуть близько 300 млн грн.

Перші п'ять електровозів зберуть на потужностях Skoda Transportation в Чехії, після чого виробництво перенесуть у Запоріжжя.

Планується, що перший електровоз в Україні випустять до березня 2015 року.

За словами старшого аналітика інвестиційної компанії "АРТ Капітал" Олексія Андрейченка, українські заводи не випускають пасажирські електровози, тому для виробництва саме такого виду поїздів залучили Skoda Transportation.

"Зазвичай пасажирські поїзди везе пасажирський електровоз, а вантажні - вантажний. Однак за умов нестачі пасажирських електровозів улітку пасажирські поїзди везе вантажний електровоз, який споживає більше електроенергії, оскільки має велику потужність і розрахований на більшу вагу", - пояснив він.

Як повідомляв iPress.ua, впродовж реалізації локомотивного проекту зі Skoda заплановано виготовити 480 електровозів, із яких 50 - двосистемні пасажирські електровози, 330 - односистемні пасажирські, 100 - двосистемні вантажні електровози.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян