Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Далекобійники з ЄС вимагають не брати на роботу водіїв зі Східної Європи

Далекобійники з ЄС вимагають не брати на роботу водіїв зі Східної Європи
Фото: torrentino.com
У Брюсселі навпроти будівлі Ради ЄС водії-далекобійники з країн Західної Європи протестували проти "демпінгу" колег зі Східної Європи.

У мітингу за призовом Європейської федерації працівників транспорту (ETF) взяли участь близько 750 осіб, передає

Демонстранти з дев'яти країн ЄС засудили "соціальний демпінг" і "недобросовісну конкуренцію" з боку водіїв із країн Східної Європи.

За словами активістів мітингу, автоперевізники наймають на роботу все менше водіїв із країн Західної Європи, тому що їм дешевше обходяться водії зі Східної Європи, оскільки ті працюють за €250 на місяць або €700 із урахуванням бонусів.

У порівнянні, західноєвропейський далекобійник обходиться власникам €2000 тільки у зарплаті, не враховуючи соціальних виплат.

У Бельгії в 2007-2010 роках через таку конкуренцію втратили роботу 3000 водіїв. Це не тільки впливає на зайнятість водіїв у Західній Європі, але і знижує безпеку на дорогах ЄС.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чим відрізняються росіяни та українці за кермом

Далекобійники з Польщі, Болгарії та Румунії ночують у гуртожитках або в кабінах своїх вантажівок, готують собі їжу на асфальті, зазначав один з профспілкових лідерів. Багато хто з них не дотримуються європейських правил, що регламентують час роботи і відпочинку.

Примітно, що в мітингу взяли участь і водії з Польщі, яких вже не влаштовує така експлуатація з боку автотранспортних компаній.

Мітингувальники закликали Євросоюз забезпечити хоча б строге виконання на своїй території європейських правил роботи далекобійників.

До слова, українцям на роботу далекобійника в ЄС пропонують від €500 до €1000.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян