Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

До України чужим авто: 100 кілометрів за €6

До України чужим авто: 100 кілометрів за €6
Фото: vk.com/id5045083
Європейські традиції подорожування розширюються в українському напрямку: аби недорого заїхати з Європи до Києва чи Львова, можна знайти відповідну пропозицію в Інтернеті і підсісти до когось в авто.

Подорожувати, підсівши до когось в авто, не тільки веселіше, а й дешевше, пише DW.de.

У Німеччині вже багато років існують кілька веб-ресурсів, де пасажири знаходять водіїв і навпаки. Найпопулярніші з них - mіtfahrgelegenheit, mitfahrzentrale та blablacar. Тут водії публікують маршрути своїх подорожей по Європі.

Знайти маршрут можна, ввівши місто від'їзду та прибуття, - система сама знаходить для вас можливі варіанти.

ДИВІТЬСЯ ФОТО: Автостопом до Білорусі

Можливістю доїхати за демократичну ціну з Мюнхена до Відня, з Парижу до Гамбурга, з Амстердаму до Кельну вже давно нікого не здивуєш. Останнім часом на сайтах частіше стали з'являтися пропозиції поїздок і за межі Європейського Союзу, як-от до України.

Система ресурсу веде підрахунки цін за схемою:

  • €6 за 100 км у країнах Євросоюзу,
  • в Україні - €3 за 100 км.

Найбільше пропозицій поїхати з Німеччини в Україну на відповідних сайтах припадає на п’ятницю, суботу та неділю, а також перед святами.

Більшість охочих підвезти в Україну - з Берліна. З німецької столиці до Києва можна доїхати за €70-80, до Львова - за €50-70. Є пропозиції також з Мюнхена, Франкфурта, Штутгарта та інших міст, проте вони не регулярні.

Натрапити на таких сайтах можна не лише на водіїв з власним авто, але й на регулярні транспортні перевезення мікроавтобусами, які здійснюють приватні особи.

Мінібуси курсують між Німеччиною та Україною зазвичай двічі на тиждень в обидві сторони. Ціна від цього, проте, не є вищою. Заплатити за поїздку водієві можна готівкою на місці або попередньо через Інтернет.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян