Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Експрес до "Борисполя" за рік перевіз майже 1 мільйон пасажирів

Експрес до
Фото: з вільних джерел
Зазначається, що рекордну кількість пасажирів експреси перевезли у серпні та вересні 2019 року - 98,2 тисяч та 107,6 тисяч відповідно. Найбільшою популярністю користуються рейси №842 Київ - Бориспіль о 17:50 та №845 Бориспіль - Київ о 19:17.

"Kyiv Boryspil Express", що курсує між Києвом та Міжнародним аеропортом "Бориспіль", за перший рік перевіз майже 1 мільйон пасажирів, повідомляє "Економічна правда".

Про це заявив голова Укрзалізниці Євген Кравцов, передає пресслужба УЗ.

"Упевнений, зараз ніхто не сперечатиметься, що експрес до аеропорту "Бориспіль" потрібен. За перший рік роботи він здійснив близько 10 тис рейсів та перевіз майже мільйон пасажирів. І це безперечний доказ успішності цього проєкту", - сказав Кравцов.

Зазначається, що рекордну кількість пасажирів експреси перевезли у серпні та вересні 2019 року - 98,2 тисяч та 107,6 тисяч відповідно. Найбільшою популярністю користуються рейси №842 Київ - Бориспіль о 17:50 та №845 Бориспіль - Київ о 19:17.

За словами керівника "УЗ", компанія планує й надалі розвивати цей проєкт.

Наразі завершується реконструкція станції Видубичі, де буде збудована зупинкова платформа для експресу.

"Станція Видубичі перетвориться на транспортний хаб, який об’єднає автобусні перевезення, залізницю, метро та авіатранспорт. Крім того, очікуємо на дизель-поїзд виробництва КВБЗ, який ми задіємо на цьому маршруті. А це додатково 170 місць для сидіння", - зазначив Кравцов.

За добу експреси здійснюють 57 рейсів та перевозять 2,5 тис. пасажирів.

"Kyiv Boryspil Express" з’єднує головний залізничний вокзал української столиці Київ-Пасажирський із Міжнародним аеропортом "Бориспіль". Експреси роблять проміжну зупинку тривалістю 2 хвилини на вокзалі Дарниця.

"Kyiv Boryspil Express" почав роботу 30 листопада 2018 року

Нагадаємо, що "Укрзалізниця" планує збудувати євроколію зі Львова до польського кордону

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян