Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Франція скасує авіарейси, які мають альтернативу у вигляді потягів

Франція скасує авіарейси, які мають альтернативу у вигляді потягів
Фото: з вільних джерел
Французькі депутати проголосували за призупинення внутрішніх авіарейсів, які мають альтернативу у вигляді прямого потяга з тривалістю поїздки менш ніж дві з половиною години, в рамках низки кліматичних та екологічних заходів.
Новий закон означатиме закінчення коротких внутрішніх рейсів з аеропорту Орлі, на південь від Парижа, до Нанта та Бордо, хоча сполучні рейси через аеропорт Шарль де Голль / Руассі, на північ від французької столиці, продовжуватимуться, повідомляє "Європейська правда".
 
Кліматична комісія, створена президентом Еммануелем Макроном, спочатку рекомендувала скасувати всі рейси між французькими напрямками, де існувала альтернатива прямого потяга з тривалістю поїздки менш ніж чотири години.
 
Однак цю вимогу було скорочено до двох з половиною годин після рішучих заперечень з боку деяких регіонів та авіакомпанії Air France-KLM, яка, як і інші авіакомпанії, сильно постраждала від місцевих та міжнародних обмежень на подорожі у зв’язку з пандемією.
 
Рік тому французький уряд погодив позику на 7 мільярдів євро для AF-KLM за умови скасування певних внутрішніх рейсів.
 
Виконавчий директор Air France-KLM Бенджамін Сміт заявив, що авіакомпанія прагне зменшити кількість своїх французьких внутрішніх маршрутів на 40% до кінця цього року.
 
Французька асоціація споживачів UFC-Que Choisir закликала депутатів зберегти чотиригодинну рекомендацію та надати новому закону "деяку суть ..., а також запровадити гарантії того, що французька національна залізниця SNCF не скористається можливістю штучно збільшити свої ціни або погіршити якість залізничного обслуговування".
 
Асоціація додає, що заборона внутрішніх рейсів, якщо існує альтернатива потяга тривалістю поїздки менше чотирьох годин, матиме "реальний вплив" на зменшення викидів CO2 і не матиме негативного впливу на час поїздки та ціни.
 
"У середньому літак викидає в 77 разів більше СО2 на пасажира, ніж поїзд на цих маршрутах, хоча потяг дешевший, а втрачений час обмежений 40 хвилинами", - сказано в повідомленні.
 
Нагадаємо, що чотири французьких регіони підписали контракт на закупівлю у машинобудівній компанії Alstom перших 12 поїздів, які працюють на водневих паливних елементах.
Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Трамп і Україна. Чому це
Трамп і Україна. Чому це "гірше за Ялту" – Філліпс О'Брайен
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії  проти Європи – ERIC
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії проти Європи – ERIC
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Куп'янська операція: роль генерала Михайла Драпатого. Хто насправді керував нею – Том Купер та Дональд Гілл
Куп'янська операція: роль генерала Михайла Драпатого. Хто насправді керував нею – Том Купер та Дональд Гілл
Британія вже на передовій у протистоянні з росією. Тим часом техномагнати отримують надто багато влади, попереджає очільниця MI6 – The Times
Британія вже на передовій у протистоянні з росією. Тим часом техномагнати отримують надто багато влади, попереджає очільниця MI6 – The Times
Джаред Кушнер у центрі корупції Трампа. Від ЗМІ до зовнішньої політики зять Трампа консолідує владу і заробляє мільйони
Джаред Кушнер у центрі корупції Трампа. Від ЗМІ до зовнішньої політики зять Трампа консолідує владу і заробляє мільйони