''Газпром'' попався на замовленні чорного піару в США
Як повідомляє техаський сайт Dallas News, це полягає в підкупі екологічних організацій, які на гроші "Газпрому" ведуть активну пропаганду проти видобутку сланцевого газу, фінансуванні низки ЗМІ, дезінформують громадськість, а також замовленні "чорного піару" в американських PR-агентствах.
За словами Портера, російський "Газпромбанк", який частково належить "Газпрому" і вже давно знаходиться в "чорних списках" США, найняв двох колишніх членів Сенату Трента Лотта і Джона Броу, щоб лобіювати у Вашингтоні свої інтереси. Вони полягають в ослабленні нафтогазової галузі США, покликаному створити "Газпрому" домінуюче становище на світових ринках вуглеводнів.
ЧИТАЙТЕ: Кінець ОПЕК
Також Девід Портер навів дані, згідно з якими "Газпром" вже з 2006 року уклав контракти з низкою американських PR-компаній, зокрема Ketchum, з метою нанесення максимального збитку репутації газодобувних підприємств США.
На російські гроші існують і безліч екологічних організацій, які виступають проти видобутку сланцевого газу методом гідророзриву пласта (фрекінгу). Більш того, саме "Газпром" профінансував фільм екологічного активіста Джоша Фокса "Газова країна", який складається, в основному, з брехні і розповідає про нібито існуючі соціальні наслідки видобутку сланцевого газу.
ЧИТАЙТЕ: Російська енергетична імперія, що спотикається
Портер стверджує, що перед грошима "Газпрому" не встояла навіть найбільша американська газета The New York Times, яка в лютому 2011 року опублікувала явно замовний матеріал з відповідями заступника голови ради директорів "Газпрому" Олександра Медведєва на заздалегідь заготовлені запитання читачів, що стосуються ставлення російського монополіста до "сланцевої революції".
За матеріалами: "Обозреватель".